andilove

Alla inlägg under maj 2011

!

Av Andrea - 19 maj 2011 19:54

Det har varit sämst uppdatering denna vecka,därför är statistiken aslåg!
Mne i måndags bloggade jag som vanligt, i tisdags var issa här till 20 över sex då jag gick till min piano och sen åt mat på bk. Sen kanske jag bloggade,men jag  bloggade iaf då.

Igår, så speladed jag sims när jag kom hem från klubben(klockan 4) och sen runt 6 så gick jag och pappa till abtins teater med skolan och sen klockan åtta köpte vi en kebabtallrik som jag tog hem och åt. Sen idag!, så var jag hemma efter skolan och var med mina undulater, fixade lite leksaker och sånt, sen så skulle abtin åka lamborghini(vet inte riktigt hur det stavas tyvärr!) men han ville inte och då fick JAG åka ist men då kom jag och pappa försent så vi fick en tid senare och så fick vi åka hem efter en lång stund. DÅ gick jag till en djuraffär och köpte kalksten och en stege i naturträd till mina undulater.

Sen kom jag hem och var med undulaterna,åt mat och sånt!
Sen imorgon åker jag till landet och innan på dan är vi i Birka,vikingastaden,med klassen och sen åker jag till landet så ingen bloggning imorn men kanske på lördag!

 Men nästa vecka blir bloggningen förmodligen som vanligt!
kram Andrea 

Av Andrea - 18 maj 2011 21:29

Hann inte blogga idag,så ni vet! Berättara vf imorgon!
Kram!
Godnatt :) 

Av Andrea - 17 maj 2011 21:36

   Dagens outfit :) + Där nere ser ni en bild på min familj!   Mitt stökiga rum   Min maräng som blev muffin! Blev konstigt för jag hade ju karamell färg och det blev lila innuti och brunt utan på xD   Smutsig ugn haha! BIld på marängmuffinsen i ugnen   Chockladmuffinsen som väntar på att komma i ugnen    Konstig bild på mig   När jag va på väg till grönan i bilen   Outfit för nån dag sne     Haha   Bjuder! :)  Skum :P 


Ska sova nu så godnatt!
 

Av Andrea - 17 maj 2011 21:06

Även om vi går i olika skolor / klasser är det alltid A+A+L+T! Även om vi inte vet om det! Minns ni vår dans? Juste kommer ni ihåg den konstiga verisonen? Eller när vi dansa till Alrxander Rybak haha :P!

Kram Andrea! Båda tävlvingarna får komma imorgon istället :)

Kram!

Såg att dagenslåt länken inte funka! De va iaf : Veo Veo - HotBanditoz,som jag sa förut!

Av Andrea - 17 maj 2011 19:53

Glömde att blogga! Förlåt! Men först idag efter skolan kom Issa hem till mig och vi spelade sims och lite mer! Typ till klockan 20 över 18. Sen så gick jag till pianon och den sluta 19.00 DÅ gick jag till Burger King och åt mat för ingen var hemma :)
Sen gick jag hem och kollade bloggar och sånt! Sen blev klockan nu!
Fattar ni! Men i skolan var det som vanligt! Men jag saknar Celine! Hon har en sjukdom(inget  mer om den) så hon har inte varit i skolan på typ 2månader eller nåt och nu är hon nedsövd till imorn! Tycker så synd om henne och jag saknar henne verkligen!

Aja här kommer en låt jag gilla när jag va liten(kom på bandet när jag hittade en sån där mcdonaldsak som man hade när man va liten)

HotBanditoz - Veo Veo!

De får bli dagens låt! Header tävlingen kommer imorgon och simstävlingen idag!

Snart dåra!

Kram! 

Av Andrea - 16 maj 2011 21:18

Såg att 20 gillar min blogg på facebook!

 Nice! Varav en är jag haha ;)
Nu kommer dagens godnattvisa!,som blir dagens låt men inte så godnattvisig för jag hitta inget sånt!
 

Gammal men vbs!(min förkortning av "vem bryr sig"

Eller inte supergammal men ni fattar!

Stockholm i mitt hjärta - Petter!

Kramis! Förresten på onsdag kanske det kommer en frågestund,om någon frågar nåt,vill säga!
Kramis! Ska spela piano,sen kriva klart kapitlet i "Akta dig" och sen sova!
Byebye! En rolig grej bara :) Linn tänker spöa mig för jag tycker hennes pojkvän är lik en kille i 4a som var kär i henne aslänge!
Vi kan kalla honom för Albert...

Hon tänker spöa Linna och hennes kompis Moa också :)
Kram för sista gången! 

Av Andrea - 16 maj 2011 20:18

Ni får prologen , som är omskriven sen sist,först!

 Prolog
Hon kände andetagen, hon kände spänningen, ho kände den spända känslan ,ja man väl säga att hon kände allt  det hon  aldrig känt
förr! Det de andra förmodligen aldrig skulle känna. Annie blickade ut över rummet. Alla satt tysta och väntade på att någon skulle
avbryta den spända tystnaden, och med alla menade hon Liz, Kathy , Lisa och hon. Alltså jag Annie! Plötsligt så reste sig Liz  upp.
De alla andra också. Alla utom Annie! Hon satt kvar. Hon kunde omöjligt resa mig upp. Då skulle de märka. De skulle märka förvandlingen.
                                            Kapitel 1 - Vargarna
Annie gick ut ur rummet. Ut till hennes  balkong. Det var då hon såg det. Det var ganska läskigt. Det hon såg var en varg som
dödade en människa. Och inte vilken människa som helst. Nejdå! Det var Annie mamma. Det var faktiskt självklart för Annie. Annie
hörde hur hennes själ skrek ”nej!!” och undrade varför hon kunde höra det i sin själ. Hon var nämligen helt tyst ! Det var därför ingen
såg henne. Ingen utom Annie. Då kom hon på det. Det var inte den förstas själ hon hörde. Nejdå! För bara några dagar sen så hade
Annie och hennes pappa varit på skogsvandring. Det var ganska läskigt faktiskt . Skogen var mörk och tyst ,bara vargarna  hördes.
Himlen hade blivit mörk och hon och hennes pappa var på väg hem. Plötsligt kom en varg. Hon blev inte så rädd för det var vanligt
med vargar här på landet, där vi bor!
 
Vargarna här var faktiskt ganska tama ,till och med  skogsvargarna. Men den här var annorlunda. Ögonen var snälla ,som min bästis
Leyla hade, innan hon dog. Annie visste inte varför hon dog, ingen vet det förutom hennes mamma Sharin. Sharin däremot håller det
hemligt. Men i alla fall.
Ögonen var bruna, som choklad , fast resten var mystiskt!
Som om kroppen förvandlats till en demon. Men ändå inte. Som om hon var förvandlad. Som om hon måste kämpa för att leva. På
sitt sätt, för hon verkade hungrig,
Annie har nog rätt, tror hon. Vargen hoppade på hennes pappa och bet honom på bröstet. Annie blev så rädd så hon lämnade sin
pappa  där , ensam, på väg att dö. När hon kom  tillbaka en kvart senare med sin mamma i hälarna med då var kroppen borta.
Alla trodde hon hade hittat på men när de gått så såg hon  den tidigare vargen som dödat pappa i sällskap med en ny.
Den nya vargens ögon var exakt som pappas .Blåare än havets färg.
Kram! Hoppas ni gillar min bok, för då kanske det kommer mer! Bilderna på muffinsen kommer sen!
Lots of hugs from Andrea
 
Update: Glömde Legacy idag! Sorry! Kommer inte imorgon men kanske på onsdag! Beroende på läxor och sånt! Appro på läxor måste jag göra min pianoläxa tills imorgon! Förresten kanske så kommer Legacy imorgon!
Men en sak är säker att 2 tävlingar kommer! En simstävling och en headertävling!
Hoppas någon är med!
Kram Andrea! Pussen är...min mohahaha! 
Ovido - Quiz & Flashcards