andilove

Alla inlägg under maj 2011

Av Andrea - 13 maj 2011 16:40

Är på klubben,ska gå hem om ca 20 min. Har spelat pingis med Emelie,Alexander och Wilma.. Idag när  vår slöjd hade slutat såg jag Linn genom fönstret och jag och Alex sprang ut på gården och hälsade(hon hälsade inte på Linn utan på Alice som gick i hennes klass förut) och sen segade jag och Ayda till skolan.

Jag ska förmodligen sova hos Emelie idag men hon måste fråga först :S

Men annars så sover jag hos min morbror för Abtin ska ha fest och han vill inte att nån ska vara hemma :) Haha. Medans jag bloggar så kollar Wilma,Hedvig och Emelie på :) Laya också xD Aja klubben ska stänga snart så här kommer dagens låt!

Eller vänta måste byta den jag tänkte på har jag redan haft tror jag! Ska kolla lite snabbt! Hade inte den så jag ska lägga in den och sen får Laya gästblogga lite! Hon tjatar xD

Låten: Hinner inte så ciaooo!

Kram :P

Av Andrea - 13 maj 2011 08:43

55 besökare igår!! så himla najs! Nu ska jag gå till skolan, bara spotta ut min tandkräm jag har i munnen först! Förresten idag är det fredagen den Trettonde!!

Akta er :P Idag sak jag kanske sova över hos Emelie! Då ska vi prata om GRÖNAN!
Längtar!! Men nu så börjar jag snart så cioaoo!
Kram Andrea


Av Andrea - 12 maj 2011 21:44

Andi like!! Kanske inte så mycket men mitt besökarrekord hitills!
Om ni forsätter i samma takt!! Då blir det ♥♥♥♥♥♥ !!

Alltså jättejättebra!
Aja nu ska jag stänga av datan och bara kolla på eurovision songcontest!
Fortsätt kolla på min blogg :)
I ♥ U - besökare

//Andiis! 

Av Andrea - 12 maj 2011 21:00

Har chattat med Linn  och Linna! Men nu ska jag ta och kolla på tv. Eurovision songcontest! Jag hoppas att Sverige vinner(troligt) men jag vill inte att Eric Sadee ska vinna :P Han suger tycker jag! 

Dagens fyrtiotredje besökare blev Linna! Grattis, du gjorde mitt nya rekord xD

Hon frågade om min blogg så!

Men nu vill jag kolla på tv så här kommer dagens låt/ godnattvisa. Och ja den är inte världens bästa!

Lady Antebellum - Need you now


Kram Andrea

Godnatt

Av Andrea - 12 maj 2011 20:21

Ni är bäst! 42 besökare ;) Jättebra :P Hoppas de flesta kommer tillbaka också!
annars är det ju ingen idé haha :) Hoppas att fler kollar senare kanske :!

Men det är jättebra xD!

Kom hem från vårsouarén för 25 min sen,fast ja köpte pommes på sibylla också!

Aja! Ska chatta lite med Linn nu! Bloggar kanske senare!!
Kram! 

Av Andrea - 12 maj 2011 15:45

Hejhej! Har redan 25 besökare idag! Naajs tycker ja :)
Idag hade vi genrep på vårsouarén. Efter det skulle jag kanske träffa Brödet men hennes mobil är pukad och hon kan inte sin pukkod(!) så hon skulle ringa  från Linnas telefon men de gjorde hon inte! Men hon kanske ska kolla på vårsouarén!

Hoppas det! Det är ju faktiskt hennes gamla skola sådeså!

Idag kan inte sims komma,vilket ni nog fattar eftersom jag ska va i fiadelfiakyrkan halv sex och föreställningen(eller vad jag ska säga) börjar 6 och är i typ en timme!
Då ska jag hem och är KANSKE lite trött! Nåja,ska göra design nu tror  jag.

Den här är FUUL hahah! Längtar till söndag! Då ska hela min klass förutom Ellika till grönan! Klass 4b på grönalund xD Vi är bara 18 pers(19 m ellika)! Emelie ska också komma haha! Hon ska vara där men inte som klass 4B utan som en kompis!

Men måste gå på toa nu så ciaooo! 

Av Andrea - 11 maj 2011 21:06

Africa med Toto. Det är en av låtarna vi ska sjunga imorgon på vårsoarén!

här kommer den. Förresten är detta sista inlägget för today :P

Ska tipsa om en blogg också! Det är Brödets blogg! 

http://minegnaplats.blogg.se/

Brödet är alltså linn / Limpan. Och Limpa är ett bröd och därför kallar jag henne Brödet!

Okej men låten!

Vänta det där var linns blogg :S

Sådärja,låten! Nu ska jag bara chatta lite med linn sen sova!
Kram! 

Skapa flashcards