andilove

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Andrea - 7 juni 2011 21:22

Har precis gjort klart familjen jag skulle visa er Leva Livet om men klockan börjar bli mycket för mig och jag  ska snart sova!! Så tyvärr :) Familjen,som heter Moon, har inte ens laddat klart och har inte något hem! Förresten,min första levalivet familj som heter Alista kommer bli en ersättande för The Suprise,men inte förrens jag skrivit om allt Leva-Livet-fakta! Funderar på vad jag vill ha för Tema för Leva Livet sen..kanske har ni något förslag ni kan kommentera?? Asså jag vet lite om så här allmänna saker men alla de har liksom anknytning till Småbarn,Barn & Tonåringar..till exempel låtsaskompisar,de får man ju när man är liten och man kan ha den tills man blir tonåring och sånt!

Aja klockan är 20 i 10 nu när jag skrivit detta  så godnatt !
//Andrea  

Av Andrea - 7 juni 2011 20:10

Asså jag vet inte vadni anser om Sverigedemokraterna men jag hatar dem! 
Så himla dåliga ideér SD har..Håller ni med eller?? s tycka invanndrare ska åka tbx till sina hemland,men tänk om de är jagade eller vad som helst! Man kan ju inte skicka tillbaka en flykting,de åker ju bort från sitt land med en viss anledning! Och sen ska man bara åka på semester,kanske flytta utomlands...MEn om någon flyttar till Sverige då?? Då ska vi sparka ut dem!! JA VERKLIGEN!! Jag håller ju med helt!! MM VERKLIGEN!! "Ironi"

AJa kram!

Av Andrea - 7 juni 2011 20:03

Igår när jag skulle sova lyssnade jag på radio som vanligt och då hörde jag den här,har hört den förr också men den passar som godnattvisa tycker jag! Kram <3

Av Andrea - 7 juni 2011 19:55

Hej ! Har varit hos ****** på sjukhuset :) Hon mådde faktiskt ganska bra och det är jag jätteglad över!! Hon var likadan som vanligt i alla fall när hon pratade,fast hon var lite trött ,såklart :!
Men iaf delen av Leva Livet - Småbarn,barn och tonåringar kommer ju idag och det är en liten del,för så mycket om småbarn är det inte =)
Men kanske sen för jag är hungrig,har inte ätit mat än!!
Kram Andrea 

Av Andrea - 7 juni 2011 07:51

Don Omar ft Lucenzo m. Danza  Kuduro

Timbaland ft Katy Perry m. If we ever meet again

Timbaland ft. Justin Timberlake m. Carry out

Det var allt! Måste borsta tänderna nu .) Kram ! 
//Andrea som är tillbaka i bloggvärlden :D 

Av Andrea - 7 juni 2011 07:30

God morgon alla läsare =) HAr inte bloggat lördag/söndag för att internet var/är jättedåligt på landet..vi får ju internet via iphone och mammas mobil,mest pappas..

Försökte logga in men det gick inte..och så spelade jag Leva Livet hela tiden ..

Nu ska jag äta frukost och installera Leva Livet på den här datorn..men ska överföra min famlij från den datorn till min dator för jag vill ha den..

Och juste The Suprise slutar! Och Måndagarnas Legacy blir fakta om Leva Livet..Ett tag i alla fall.. Vi börjar med Småbarn,Barn&Tonår

Kommer bli ett par delar till varje kategori och det börjar idag,om jag hinner för jag ska hälsa på min kompis på sjukhuset =) Hade inte hört av henne på 1månad och 2 veckor och så fick jag ett sms igår =) Måste betyda att hon är ganska bra nu!

Så här löd smset(inget personligt,bara sött,alltså ingen personlig mellan oss!)

De finns 3 saker jag inte förstår...

*Hur kan du vara så söt?

* Du e underbar,hur gör du egentligen?

*De säger att änglar finns i himlen, men va gör du då på jorden?

Skicka detta sms till alla du bryr dig om ! :)


Men nu  ska jag äta frukost ;)
Ha en bra  tisdag..

Och på fredag är det SOMMARLOV!!!
Wihooo


Ps.Schema för denna vecka : Tisdag-Skola,träffa ****** på sjukhus.

Onsdag - Skola , picknick med klassen

Torsdag - Skola, typ gå och shoppa med mamma

Fredag,lite skola,SOMMARLOV !♥

Okej nu måste jag gå!!
Hörs i eftermiddag 

Skapa flashcards