andilove

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Andrea - 9 juni 2011 21:19

.

Godnatt  ♥Ska inte sova än,börjar 10.15 imorgon..men ska duscha och stänga av datan;!!

Kram och godnatt Aandi;)
//Andrea

Av Andrea - 9 juni 2011 21:14

Låten kommer..men ajg ahar ont i magen =( Aajj!Kram

Av Andrea - 9 juni 2011 20:14

Fråga till ni som läser Simsdelen här på bloggen : Ska jaf börja med en annan historia istället för The Suprise,som för er inte vet är den avslutad?? Men i sådana fall kommer den börja i höst,och den är inte skapad än..eftersom jag inte vet om 2 historier blir så bra !!!Alltså ni kommenterar ju aldrig så jag vet inte vad ni tycker , skulle uppskatta OM ni kommenterade  nu i alla fall (8¨

Längat till imorgon..har SOMMARLOV DÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yees :)

Så det var det jag ville få ur mig :) 
Nu ska jag välja en värdig godnattvisa och dagens låt :)
Kram Andrea 

Av Andrea - 9 juni 2011 19:03

Sho ! Idag var Emelie & Teda här och vi gjorde pannkakor! De blev fett goda,faktiskt!! Innan var jag på klubben,körde pingis med Hedvig och lite annat!
Fett grymt väder idag! Vi var på djurgården med klassen,4a och 5a  =) Sen fick vi isgalss !! Nice-it ♥ Tog Calippo,eller alla gjorde det men jag beställde  först :D

Men nu sitter jag och vill starta mitt sims men det är trögt! Haddat LÄÄÄÄNGE nu!
Inte nice =(
Imorgon åker Felicia och Fredrik(i min klass) till USA!! Orättvist!!
aja nu ska jag se om simset satt igång!
//Andrea 

Skapa flashcards