andilove

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Andrea - 10 juni 2011 22:38

Mycket Rihanna på låtarna idag :)
 Nu ska jag nog sova !

God natt ♥

Ps. I´m happy :D Maya ville ha designen ;) Hennes blogg: http://mcookies.blogg.se/ 

//Andrea - det sömniga sommarlovsbarnet ♥  


Av Andrea - 10 juni 2011 22:32

  Detta är alltså lite av bloggen,skulle bara visa den för att Maya skulle kunna se hur den blev

Av Andrea - 10 juni 2011 21:57

   Outfit: Klänning- Between

Väska: Cristian Dior

Smycken: I Don´t know :D

    Inte många bilder med jaja..tog inte bilderna där jag var med andra!
Ska ladda upp bilder från Jensens Böfhouse(som de skriver när de inte skriver med de konstiga o:en)

Kram Andrea - bara 2 musikinlägg återstår..kanske några bilder också :P


Av Andrea - 10 juni 2011 18:03

Klänningen är min sommaravslutningsklänning =) Och halsbandet,det med hjärtat, fick jag i födelsedagspresent av Isadora :) 
Satt och knåpade ihop något enkelt bara :) Gjorde en ännu enklare design till andypandycool,inte för jag bloggar där men... :D Den behövde piffas upp !
Nu vet jag att klockan halv åtta äter vi middag på Jensens Bofhouse(vet inte hur man gör sånna där o:n) .. Spelade inte sims förut , fixade designer och sånt ,så nu...

Kram Andreapandrea 

Av Andrea - 10 juni 2011 16:21

Scaled_large

B219995952_large

Sommar=Glassigt :D
 Work.4919817.2.flat,550x550,075,f.rude-monkey-sticking-out-tongue_large

Inte bara smileysar som använder tungan :D

659643-11-1307554007919_largeNär jag ändå nämt smiley :)

Tumblr_llg5gnwp1r1qaobbko1_400_largeSweetie bear :)
Kram från jag !
Konstigt..

//Andrea 

Av Andrea - 10 juni 2011 16:02

Hej bloggen! Nu har man sommarlov! Härligt eller vad säger ni?? Jag säger att det är superskönt men jag gillar faktiskt skolan! Kalla mig nörd men det är kul tycker jag :! Vissa saker är tråkiga men jag gillar matte och sånt! Men på sommaren kommer jag inte direkt sakna att göra matte, utan mer vänner som man inte ser utanför skolan och sånt! Men vissa träffar man ju :)
Nu ska jag spela sims :)
Och ikväll går familjen och äter på restaurang ! Jensens Bofhose tror jag :)
Dels för att Abtin gått  ut nian(!) och för att det är sommarlov(för mig och abtin) och för att jag tjatat xD
Kram Andrea,som inte går i fyran,eller femman,hon är ett sommarlovsbarn :D
//Andipandi 

Skapa flashcards