andilove

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Andrea - 11 juni 2011 22:57

Orkar inte skriva namn och sånt!! Ni ser själva .)

Godnatt kramar Andrea 

Av Andrea - 11 juni 2011 22:36

Hej! Har inte bloggat idag..det märkte ni nog!!! =) Men nu kommer ett inlägg om min dag ;)
Berättar inte vad jag åt för frukost ellet är jag vaknade och sånt!!
Idag efter jag bloggat så läste jag i 40 minuter(Molly Moon och förvandlingstricket) sen åt jag frukost(nu skriver jag vad jag åt xD Rostat bröd med sylt :P ) och sen läste jag lite till och började städa! Städade till klockan 15.05 och då läste jag igen!!Sen åt jag lunch(spagetti och tomatsås) och efter det var jag inne på datan..Sen så runt 5 så gick jag till Mocko för att köpa glass,jordgubb,men när jag skulle köpa det var det lite kvar(en kula ungefär) så han bjöd på den!! Fett schysst tycker jag ! 27 kronor sparade =D

Efter gick jag hem och åt glass och läste i min bok till typ halv 7,då tog den slut!!
Sen var jag inne på datan och gjorde lite grejor ! Sen runt tjugo i åtta så åkte vi till Akalla och åt mat på en persisk resturang och klockan kvart över tio var vi hemma,då logga jag  in på datan och sådant!!
Men nu ska jag snart sova!
Längar tills imorgon förresten,då kanske jag ska se Celine,hemma hos henne! Det har jag inte gjort på LÄÄÄNGE! Hon ska få permission från SH(lista ut själv vad det betyder :D )

Kram Andrea

Av Andrea - 11 juni 2011 11:59

Varning: Bilderna är gamla :K                                                       FMin "fina" frisyr =) Nu ska jag äta frukost så kram!!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards