andilove

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Andrea - 13 juni 2011 20:58

Har inte börjat med Leva Livetsaken än för att jag inte har någon familj !!
Dock så spelade jag mycket Legacy idag så en hel del där har hänt,och ni får e del på Onsdag ska jag se till :P NU ska jag verkligen fixxa bilderna från i Fredags så kram så länge
//Andia 

Av Andrea - 13 juni 2011 15:28

Hejjjjjjjjjjj..sorry härmade Linn med massor av J:n !! Hihi

Nu sitter jag hemma med Emelie , och vi vet inte vad vi ska göra :D
Nu slutar jag blogga hejdå!!
/Andipandi 

Av Andrea - 13 juni 2011 10:19

Bilder!


 

Jag är  på fritidsklubben! Och har suuuuuperkul med Alice.. Nu ska ni få se  bilder på henne och mig  Fast först så kommer en bild på Piggi och Tingeling..eller faktiskt 2 :) De får ni medans Alice tar skumma bilder  på sig själv,hihi  Jag sa inte det...

Piggi  

Piggi och Tingeling

   Och nu på oss!

   Normal xD

   Värsta snyggisarna,eller ?? :P


Av Andrea - 13 juni 2011 09:17

Upp och hoppa bloggen! Dags att vakna :) Just nu så sitter jag och chattar med Ayda på facebook =) Vi kör en lek -  hon säger en artist och jag en låt den sjungt och tvärtom :D Och så lyssnar jag på Sofija`s låtar
Men nu ska jag gå och fixa frukost och sätta mig framför datan igen :)

Förresten ..idag är jag bäst,bara så ni vet...okej kom inte på nåt att säga haha!
Nu ska jag fixa lite med min scones(eller säger man scone?)

Bloggar med musik snart!!
//Andrea
 

Skapa flashcards