andilove

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Andrea - 16 juni 2011 21:32

Vet inte om jag haft den här låten förut! AJa nu har vi den!

Har spelat en tragisk kväll i Legacy1

Godnatt,sista inlägget för idag


//Andi♥

Av Andrea - 16 juni 2011 19:27

Kanske en konstig header... men jag tycker den är rolig hihi :) Men för er som inte gillar den,spara era elaka kommentarer tills en ny kommer för den ska inte stanna så länge =) Kanske någon vecka eller något :) Förresten..nu ska jag spela sims!
hejdå ♥ Förresten vad vill ni ha mer/mindre av i  bloggen??

//andrea 


Update: Headern är borta , sov över saken och resultatet blev att jag hatade den :)
Den försökte  jag göra efter mina tankar men i mina tankar blev den mycket finare =) Så nu tänker jag göra en ny =) Igår spelade jag också sims och det blev en ..tragisk kväll som jag skrev! Igentligen skulle den dött för  länge sen av sin ålder men den hade fastnat så den fick dö via poolen =)  Och jag tror jag är i vecka 9 på den familjen nu om ni undrar !! Nu ska jag inte avslöja för mycket :)

Av Andrea - 16 juni 2011 18:12

Idag bloggen,gick ju jag till klubben och vi åkte till Erikdalsbadet och jag trodde jag inte skulle bada men det gjorde jag hihi :)  Jag och Emelie badade mest med varandra,sen körde vi Apan i Mitten med David och sen villa Mauro vara med och då trodde David att han inte fick av oss och då ville han inte vara med så då körde vi medMauro och då blev David sur och så ville William och Kem vara med och sne blev alla sura på mig och Emelie för att vi körde med Maouro , fast vi gjorde så att man knackar på ens rygg och så petar man och vilket håll de ska gå!  Aja annars var det kul =)

Sen när vi skulle gå fick alla en kasse med ett pastapaket och pesto(som stank,det vet jag nu),gratis :) Så jag och Emelie gick hem till mig och fixade en blogg till henne(http://emelieloveforever.blogg.se/?tmp=16180757,kolla den !! Jag har gjort headern.inte så fin menmen) och sen så gjorde vi middag(Pasta och bacon,och pesto till min pappa) och sen gick hon och glömde sin mobil här!! Får ge henne den imorgon!! Förresten vet att dagens låt redan kommit men här kommer en till låt som jag tycker är bra!

Labyrint - Trubulations

Jag gillar hiphop och R&B ,det är det mesta som spelas upp här på bloggen hihi :)

Hejdå nu ska jag spela sims eller något!

Av Andrea - 16 juni 2011 11:01

 

Av Andrea - 16 juni 2011 10:27

=) Förresten,är på klubben nu och David ville att jag skulle skriva om honom!!
Okej,då gör jag väl det! Han heter David,och är 11 år,går i 4a och gillar Svampbob haha!

Då vet ni lite om honom då =)
Förresten har kommit på hur jag vill ha min header(den ni har nu är bara en tillfällig,tills nästa kommer!) ..Men nu lyssna på låten =D
Kram Andrea

Av Andrea - 16 juni 2011 09:17

Hej på alla läsare som är vakna =)

Idag ska jag till klubben(var inte där igår,bara i typ 15 min och då gjorde jag Legacy och kolla på gamla bilder när Abtin gick på stjärnhuset) och då ska vi kanske till Eriksdalsbadet och bada ute...Och jag är lite förkyld så jag tror inte jag kommer bada då,vill inte bli sämre än det jag redan är!! (Snorig,lite hostig,och nyser ibland). Så jag kommer väl läsa i min bok Medinas Juvel i sådana fall =)

Den ser väldigt tråkig ut men den är jätte  bra,och man vill inte lägga i från sig den! När jag läst klart kommer en bokrecension på den!! För några dagar sen la pappa boken på mitt skrivbord och på kvällen frågade jag honom varför och han svarade: "För att du ska läsa den" och jag svarade till honom "Har du läst den då??" "Nej,jag tänkte att du skulle läsa den och sedan berätta om vad den handlar för mig!"

Haha! Nu ska ni få en bild från pappas data , sitter med den i min säng,och sen ska jag äta frukost!! Eller vänta jag är dålig med apple-produkter,eller inte med iPhone men bilderna i pappas dator hittar jag inte..då får ni en bild som togs för nån minut sen!  Hej då! 

Ovido - Quiz & Flashcards