andilove

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Andrea - 20 juni 2011 22:22

Shoo bloggen! Idag ska jag sova tidigt! Igår så var jag vaken tills klockan halv ett typ för det var ett läskigt ljud! Brandvarnaren hade slut på batteri men det kunde väl inte jag veta! Och så vaknade jag typ klockan nio!! Inte bra! Fast jag läste klart min bok Idolen ;)

Men i alla fall, nu sitter jag och chattar med Julia på facebook :)

Hon är snäll faktiskt! Linns kompis ! Men hon var fett snäll,kolla: Jag sa så här: - Jag gillar din blogg :)

Och hon bara: Jag älskar din blogg!!
Fett schysst!!

Men nu bloggen så ska bloggen sova för ikväll!
Så ni får ett avsked,en gammal bild    När jag var i Catanja,Sicilien! Haha,blir hungrig av bilden,åt nämligen inte så mycket till middag idag!
Godnattkram Andiii♥ 

Av Andrea - 20 juni 2011 17:05

Hej bloggen! Jag kom hem för typ 10 min sen, har varit i parken med Ayda!

Fick vänta på henne i 10 minuter , ja det gör inget ju, men i spöregn!

Haha,hon matade fåglarna med popcorn ! Alltså .. jag tycker fiskmåsar borde leva  endast i havet, eftersom de är FISKmåsar! menmen,jag bestämmer ju inte!
Här kommer en bild på Ayda :   Såså! Nu ska jag fixa en Legacy till onsdag,eller inte allt,bara enklare att ha det i utkastet!:)
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 20 juni 2011 14:51

Hej bloggen! Snart kommer Emelie, eller hon skulle kommit för en kvart sen men..
Idag har jag rensat LITE av min garderob! Lite betyder att det verkligen var lite,jag var inte ironisk!! Bara mina jeans haha :)
Nu  borde jag ringa Emelie,tror jag!
Kram Andrea! 
Update: Hmm ! Emelie kommer inte! Hon väntar på Sofie sa hon.. och att hon var ensam hemma! Är det inte lite mysko att jag hör en bakgrundsröst eller?
Nåja! Nu slutar jag med bloggandet,för nu! kram andi

Av Andrea - 20 juni 2011 12:00

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10

  Zachie fick sitt nam i alla fall,det är ju et tag tills det händer! Eller kanske i denna del ..uups,lite avslöjande!

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten!

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

   Så här ser Legacy-huset ut,nio månader efeter Selena blev gravid sist!   Zachie har växt upp till ett småbarn!


Selena: - Vad duktig du är på att spela xylofon"Gjort för småbarn men.."

Zachie:-Hihi :)  "Hungjig!! Mat!! Jaa" (Han tänker på sitt bebisspråk)   Christopher berättar en godnattvisa för Zachie!   Christopher:*Pust* - Äntligen somnade grabben! -Vad anser du om ryktet LamaIQ på Agnes Rybak?? 

 Den frågade:- Jag har sagt i åratal att det inte stämmer! Att ni måste ödsla tid på det nu! Det är flera år gammalt!  - Ojdå! Jag TROR att jag måste till sjukhuset nu!!!   Ytterliggare ett år går sen sist och den nya barnet heter Willie !!     -Så du anklagar Aleysha för att ha snott din bil?? Ja hon är ju faktiskt en pensionerad biltjuv..Jag ska prata med henne!
Klient:- Bra!!
     Hemma så hade Zachie fyllt år,de firade honom tidigare,så nu är han en sexåring och imorgon börjar det spännande skollivet!! -Pappa!Pappa! Titta!! Jag är en rosa Dinosaurie!!


-Ja ser man på! Ditt skrik väckte pappa! Nåja,du är ju bara sex!

2dagar gick och nu är det Christophers födelsedag! Han fyller 60,nu funkar det inte längre med att färga håret! Hans hår blir GRÅTT!


   -Tralallalala! Det är så harmoniskt att vara målare! Jag kan måla vad jag vill !!   -Alltid är toaletten i detta hem smutsig! Dessa män alltså! Okej då..jag går också på toa men ändå!!    - Ah! Vilket lätt lås! Och vilket hem! Alltså,varför gör de inte som jag och köper en tom tomt och bygger ut rummen efter behov!!   -Hmm..sånna här brukar vara lätta-.-     -Hallå!! Nån hemma..  - Ja Aylesha och så tänkte jag så!!


Slut på del 11!!
 

Av Andrea - 20 juni 2011 11:01

Hehe om ni undrar varför jag videobloggar och inte skriver är det för att jag är lat :) Ska fixa Legacy nu!

Skapa flashcards