andilove

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Andrea - 21 juni 2011 22:18

Så bloggen ,  nu ska jag sova!

Men först en gammal bild!  När jag var  hemma hos min morbror :)
Godnatt !!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 21 juni 2011 21:44

Hej bloggen! Idag när jag var hos Linn ville hon att jag skulle göra en design till henne(i Picasa igentligen ) just då..Men jag gillar inte Picasa så nu har jag gjort en design i photoshop i fall att hon vill ha :) Vet att hon läser min blogg så jag kan ju visa vilken hon kan få!

    Jag tycker faktiskt att den blev fin !Vad tycker ni?? Och om ni undrar varför det är som en vit bubbla där under är det för att det kommer se ut så här när man har satt in den(inte exakt,såklart! Tar bara en bild nu på hennes blogg och sätter ihop)  Det blir ganska fint , tycker jag! Och Linn,om du vill ha den,säg till mig för jag måste fixa lite saker för att sätta in den!
Okej bloggen nu ska jag välja en dagens låt och sen ska jag typ sova,tidigare för varje dag som går hihi! Nej men jag vill hinna läsa lite och min mamma tycker det är sent att läsa kvart över elva(fast det kanske det är) för en elvaåring så jaja!


Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 21 juni 2011 20:44

Jag brukar faktiskt sova till den här,då den spelas på min radio :) Klockradio xD

Mysko jag är jag vet Har precis ätit middag och innan dess var jag hos Céline :)

Kom tillbaks från henne klockan 20.07 ungefär!
Kram Andiii♥ 

L&T

Av Andrea - 21 juni 2011 17:15

Heej bloggen! Idag kom ju Teda hit och då spelade vi ett spel mot varandra , sen gick vi till Linn och hade kul och lekte och sånt! Här kommer 2 inlägg från henne där ni får se vad vi gjorde (orkar inte skriva och ska snart till Celiné)!
Det här var läskigt: http://minegnaplats.blogg.se/2011/june/bulle-glomd-i-mikron.html 

och det här var kul för hon trodde fel: http://minegnaplats.blogg.se/2011/june/sitter-pa-balkongen-med-kompisarna.html


Imorgon ska kanske vi ses igen men då kanske Almaz ska vara med! Almaz du läser väl min blogg? Kan du svara i sånna fall? Du kan ringa mig eller Teda för Linn ska på Moas morfars kalas och sjunga??

Om du inte svarar innan klockan 10 imorgon morgon så tar vi det som att du inte kommer!
Okej men nu ska jag till Celine!
Skriver senare!!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 21 juni 2011 10:39

  Hej bloggen! Just nu så sitter jag och chattar med Teda och vi ska ses idag!
Sen idag klockan 5 ska jag gå hem till Celine :) Men nu ska jag snart gå och äta frukost och sen kommer Teda hit!

Nåja nu får ni lite musik att lyssna på medans jsg äter frukost!


One in a million - Ne-Yo

Nu måste jag gå så jag hinner äta frukost innan Teda kommer!


Kram Andiii  


Skapa flashcards