andilove

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Andrea - 24 juni 2011 21:56

http://www.facebook.com/pages/andilovebloggplatsense/132913730122244?sk=wall

Besök gärna min sida på facebook! Andilove.bloggplatsen.se,länken har ni där uppe!
Den är inte klar än,ska fixa jätte mycket med den när jag kommer hem! Ofc U know :D Hihi ;)
Detta är INTE tidsinställt! Internet är ganskasnabbt idag !!
Har precis ätit jordgubbar med vispad grädde och skulle spela Kubb men det börja regna(?!) Eller pappa sa det i alla fall! Får väl gå ut och kolla men först en låt! Men ni får den som en länk: http://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU

Toxic med Britney Spears :) En gammal favorit enligt mig!
Eller vad säger ni? 

Nu ska jag fixa med andilove.bloggplatsen.se på faceboook så vi hörs imorgon!

2 tidsinställde och kanske några direktskrivna! Who knows?

Kram Andiii <3

Just nu ;  


Lyssnar på ; Toxic och California King Bed - Rihanna :) 


Godnatt och kram!



Av Andrea - 24 juni 2011 18:52

Heej bloggen! Och glad midsommar! Fas tmin är väl inte så "glad" med allt dåligt väder men jag önskar ändå ER en glad midsommar såklart :) Hihihi :P Okej nu har jag inget att göra så jag visar en nytagen bild(och nej,jag lar inte upp mig på midsommar,eller inte med det här vädret i alla fall,jag var ute förut men nu är jag inne! Tar tillbaks det där "sitt inte här inne och uggla" hehe :)Jag är lite småsur på bilden och det är jag också! Nu måste jag gå på toa så hejdå! 

Av Andrea - 24 juni 2011 14:45

Vill bara säga glad midsommar igen !! =)

Nu kommer dagens låt 

'Detta är också tidsinställt ! =)

Kramis Andi♥

Av Andrea - 24 juni 2011 14:00

                                           Tidsinställt!

Hej bloggen! Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag nu säkert firar midsommar med min familj och för att internet är så segt!

Det kommer dyka upp några tidsinställda inlägg tills på söndag ,då jag kommer tillbaka till Stockholm!

Men ni ska väl inte sitta och uggla i det här dåliga/bra vädret! Ut och hoppa eller ät jordgubbar med grädde eller något! Vet inte vad det är hos er men enligt klart.se så kommer det vara 18 grader idag!

Nåja! Nu måste jag gå , säger vi! Nej men jag måste det när jag skriver!

Kram Andrea och glad midsommar!

Skapa flashcards