andilove

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Sitter på balkongen och väntar på middag...

Av Andrea - 25 juni 2011 20:35

Ja det är vad jag gör just nu ! Men det verkar som att maten aldrig ska bli klar =(

Jag är hungrig daa :P Skoja bara :P Men jag är tråkig jag vet hihi !!
=D Okej bloggar mest för jag har tråkigt så jag skriver ett litet schema om vad jag ska göra nästa vecka :D


Måndag: Inget speciellt,luncha med min mamma på Jensens bofhouse för att vi kan få en stek gratis(rumpsteak,here I come! Rumpsteak är GOTT! Låt er inte luras av namnet! Jag menar,sniglar(fast det kanske är jätteäckligt ) :D )


Tisdag: Vet inte än hehe :P'


Onsdag: Fiska med pappa!


Torsdag: Åka till landet med pappa och Sofie :)


Fredag: Landet med Sofie..


Lördag: På landet hela dagen,pker hem på kvällen(eller på söndag morgon)


Söndag: Vet inte..


Blev många "vet inte" hihi :D

Nu kommer en bild på mig sittades i balkongen!

   Så! Nu ska jag gå på toa och sen MÅSTE maten va klar för det var 10 min sen jag börja skriva!


Förresten,det blir grillad kyckling och flintastek med bakad färskpotatis och ris,och sallad!

Förresten nu är maten klar så ska springa på toa!


Kram Andiii

 
 
mohammedi

mohammedi

26 juni 2011 14:55

allt bra?

http:// mohammedialdebis.blogg.se

Andrea

26 juni 2011 20:11

Jaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards