andilove

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Andrea - 28 juni 2011 22:35

Hej bloggen!  Sitter hos pappas kompisar nu..vuxna,inte så kul!Finns ett barn(eller barn och barn ,hon är 14/15) som är snäll men hon sitter vid sin data,och jag är inte typen som går fram och säger " Hej! Vadgördu? Får jag va med" Eller bara kanske om de är nån jag känner..

I alla fall jag har ändrade planerförveckan!(Sorry för brist på mellanrum, bara knapparna som är seeega!)

Så här kommer min vecka:


Måndag;Check !

Tisdag; Check,förutom att jag ska läsa klart min bok men det ärtyp 20 sidor kvar så...(läser böcker otroligt snabbt,harjag nämt att jagläste en bok på 435 sidor på en och en halvdag/inte för att skryta,men ni kanske märker när jagläser enbok och sen nästa dag en annan)

Onsdag; Dagen;Tadet lungt,kanske gå till nån park eller något med nån kompis eller ensam,sen runt halv sex åker jag,Linn och pappa och fiskar :D

Torsdag; Vet inte riktigt,förmodligen ska jag sova över hos Linn(mycket Linn denna vecka:P )

Fredag; Åker till landet med pappa och Sofie

Lördag; Lander, om det är bra väder så kanske vi cyklar eller badar(kanske båda)

Söndag; Åker hem från landet :)

Det varallt!


Nu kommer en låt(dagens godnattvisa)


Christina Augilera  - Beutiful 

 ¨Nu är det så att jag ska lyssna klart på en låt på The voice ( I´m into you )

  Och sen gå på toa så hejdå!
Bloggar imorgon,är litetrött nu ;)

Då kommer litte bilder ja och Linn tog idag :)
Kram Andiii :)


Av Andrea - 28 juni 2011 13:59

www.minegnaplats.blogg.se  Ni osom trycker, kommentera så gör jag ett inlägg där jag länkar er!!!



Kram Andiii♥

Av Andrea - 28 juni 2011 12:52

Här är den:

Dock så  gillar jag denna liiiite mera:

Har fastnat för Megan Nicole´s cover´s men hon är ju grymt duktig!! Håller ni inte med?? Jag älskar hennes röst verkligen!
Nåja,nu ska jag bädda min säng och så eftersom Linn snart kommer..

Vi kommer videoblogga sen,om nu undrar!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 28 juni 2011 12:02

  Sorry för den konstiga bilden men jag tog en bild till headern(byter ut den gamla) och då blev det så att jag satt ner hehe :P

Kram Andiii♥

Förresten,Linn kommer klockan 13.00 !! Men hon vakna för en halvtimme sen så det är inte sååå konstigt :)

Byebye,snart kommer den nya headern(den här med en ny Andi-bild)

Av Andrea - 28 juni 2011 10:56

Hej bloggen!  Snart ska Linn komma.hon skulle ringa mig när hon vaknar men hon väl inte vaknat än.. Så nu kommer "dagens"


Dagens outfit/klädsel: Byxdress från HM

Dagens låt: Lighers (Cover Megan Nicole och DeStorm)


Dagens misstag: Inget ..än

Dagens lycka: Ingen..

Dagens irriterande: Att Linn är ett trögo :)

Nu ska jag äta frukost,vi hörs  sen!

Kram Andiii♥

Skapa flashcards