andilove

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Nu är jag hemma..

Av Andrea - 3 juli 2011 19:25

Borta bra men hemma bäst,eller tjaa...min lantställe är ju också mitt hem men min lägenhet som jag bor i är liksom mitt "hem",ni fattar va? Nu ska jag berätta om min helg :)

I fredags,en kvart efter att jag skrev att Legacy ska komma(och sen skrev att det inte kommer) kom Sofie,och  var hemma hos mig i en kvart ungefär innan vi åkte. På vägen köpte vi mat på Burger King och sen åkte vi raka vägen till mitt lantställe :)

Där så gick vi runt i trädgården,såg på en film(Guldkompassen,har redan sett den men den är bra) och sen så körde vi monopol tills klockan var lite över tolv,då sa min pappa att vi skulle lägga oss(men vi sommna inte förrens 20 över 1) och sen vakna vi på morgonen och körde klart monopol(Jag vann,och Sofie hade typ 30.000 i skuld(egentligen mer,men jag var så snäll så jag gav henne inte lika mycket som det kostar att komma på mina gator :P ) ) och sen åt vi frukost och gick ut i trädgården och plockade fram lite delar till studsmattan,sen städade vi min lekstuga,den blev ganska mysig :) Efter det tog vi det lugnt och sedan så cyklade vi till badet och badade :) Det var jättekul :P


Sen så studsade vi studsmatta,såg på film(Little miss Lucy) och åt middag,efter det skulle vi basta men vi var inte bastusugna längre så vi fick cykla och bada igen och då blev vi rejält bastusugna,för då var klockan typ 8 och de var inte så varmt längre :D Och där cyklade jag,med bikine och en badring om mig,man såg inte så bra med den på sig hihi :)


När vi bastat så duschade vi och sedan kollade pappa och Sofie på James Bond medans jag bloggade,svarade på kommentarer och sådant. Efter det kollade jag också på James Bond och det gjorde vi tills klockan blev 5 över 12 och då sov vi.


På morgonen gjorde jag och Sofie pannkakor till frukost och sedan gjorde vi inte så mycket,körde kort och så. Sen klockan 5 åkte vi hem och nu är vi hemma!


Kram Andiii♥


     2 gamla bilder från Thailand förra året!

Nu ska jag äta middag(klockan 19.49)


Glöm inte tävlingen förresten;http://andilove.bloggplatsen.se/2011/06/30/5720860-tavling-ditt-fantasiexpansionspaket-the-sims-3/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards