andilove

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Andrea - 7 juli 2011 22:47

Gud vad jag är trött! Kommer nog sommna på direkten!

Kram Andiii♥

Good night Alligator :P

Av Andrea - 7 juli 2011 22:36

Nu ska man fixa en dagens låt också och sen blir det sooova!

Kram Andiii♥ - See you later Alligator :P

Av Andrea - 7 juli 2011 20:37

Hej bloggen!  Idag har jag  cyklat längst kustlinjen till Stadshuskajen och lite mer och även badat! Orkar inte skriva så nu kommer bilder!   Ignorera min fot :P      Kallt??   Jag springer,nikanske inte se mig men det får vi hoppas!   Haha :)       Myskoo   Slutbadat!   Andilove again!   :)   När vi skulle hem!  Så,det var min dag det!
Nu ska jag spela sims!
Kram Andiii♥-See you later Alligator :P 

Av Andrea - 7 juli 2011 10:54

God morgon bloggen! Har vaknat för en halvtimme sen och nu ska jag nmog äta frukost och packa till minccykeltur som jag trodde jag skulle göra ca 20 över 10..

Nåja,som man säger,Bättre sent än aldrig. :D

 Men idag tror jag jag ska cykla till nåt ställe där jag sätter mig ochläser!Alltså,igår när jag skulle sova villejag inte lägga i från mig boken eftersom just det kapitlet var så sorgligt.  Ochdet bästa är att när jag läst klart boken kan jag se filmen för vi har den!Och då behöver jag inte bli påverkad av figurerna  när jag läser för jag har redan läst klart den då! Jag lovar, en bok blir sämre när man sett filmen före,för då kan man inte fantisera dem !




Kram Andiii♥-See you later Alligator :P  Det där, är jag just nu xD
  Skojade bara hehe. 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards