andilove

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Andrea - 10 juli 2011 23:08

Ni som fortfarande inte vet vem han är, han är mannen som sjöng Svenne Banan! Om ni inte vet vad de är för låt,sök upp den!

Ska sova! Godnattpuss o Kram Andii!

Kram Andiii♥ - The alligator doesn´t lie :)

Av Andrea - 10 juli 2011 20:44

Tjollahopp! Nu är jag hemma! Kom för va 20 minuter sen och har hunnit duscha,klä på mig och slå på datorn :) Imorgon kommer Legacy och en reccension av boken "Tusen strålande solar" utöver det vanliga. Sen på onsdag(tror det,eller torsdag) åker jag till landet med pappa och Abtin och på  fredag åker vi till min kusin Leo nära Gävle! Så vet inte om det blir toppp uppdatering. För efter det åker jag till landet med mamma! Nåja, nu kommer dagens låt♥

Puss o Kram Andiii!

Kram Andiii♥ - The music alligator :D 

Av Andrea - 10 juli 2011 13:46

Såklart jag är!! Och det är min namnsdag :) Med namnet Andrea,för att mina mellannamn är inte svenska! Grekiskt och persiskt! Men jag är inte grek, bara persisk! Idag har(tror jag) namnen Andrea och Andreas namnsdag.. De borde väl vara de namnen eller??? Har inte bloggat under helgen vilket har lett till dålig statistik! Men de kommer nog tillbaks när jag bloggar igen. Just nu är jag på landet och internet är okej men hela helgen har det varit dåligt så jag har inte kunnat logga in på bloggplatsen.I alla fall, i namnsdagspresent fick jag en gul blus från GinaTricot, den har jag på mig med gula shorts så jag ser lite ut som en citron :) Och så fick jag 2 linnen,ett blått och ett grönt från GinaTricot också + en klänning från H&M! Förresten,jag vill hem så fort som möjligt! Byggde ett jättefint(enligt mig) hus åt Legacy Generation 3 ;) Så det dröjer ett tag tills ni får se det,eftersom  generation 3´s förste barn har fötts och de här huset kommer inte förrens när generationens alla barn blivit tonåringar!  Nåja, nu ska jag bygga om hela Sunset Valley och det ser jag fram emot! Bara vissa hus får stanna kvar..näää inte ens de! Så när vi kommit till den tiden får ni se hur de gått! Och det roliga är att jag nu kan bestämma vem som ska bo vart! Sorry alla rikingar, nu är ni inte ensamma om att bo i snygga hus, alla fula små ruckel ska bli fina miniherrgårdar(Hehe,inte alla,ska kolla vilka som är min familjs fiender, åt de ska jag bygga små fula lägenheter! Det får de för att de varit elaka och gjort folk ledsna genom att vara otrogen med deras män och sånt! Kommer bli kul!) Aah! Äntligen kan jag göra stan enligt mina egna behov :) ^^ Ska sluta babbla sims nu och berätta att om jag inte bloggar kan ni kolla på linns blogg( http://minegnaplats.blogg.se ) där jag gästbloggar när hon inte är där! Och så ni vet,när ni kommenterar,besöker och tipsar om(och på) hennes blogg och säger till mig får ni en länk i ett inlägg,dels i hennes blogg dels i min!


Kram Andiii^^


Billd från nån dag:  Jag vet att ni har sett den, men det var de enda jag kunde bjuda på!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards