andilove

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Andrea - 20 juli 2011 20:59

Också en av mina favoritlåtar just nu ;)
Juste om ni är med i min tävling och inte har skrivit ert bidrag eller vill vara med så är det dags att sätta fart för tävlingen avslutas Imorgon klockan 24.00

och två vinnare att utses.

http://andilove.bloggplatsen.se/2011/06/30/5720860-tavling-ditt-fantasiexpansionspaket-the-sims-3/ - Inlägget

______________________________________________________________________

Återupprepar Priserna :)

1:a plats - Ifall att du inte redan är länkad av mig : En länkning i en månad.Eller en header av mig(du ka välja båda)Eller inte välja någon alls och då får du 3 böcker jag aldrig läst(det stog en bok men jag har ändrat mig.

 

2:a pris - En länkning i en vecka,om du redan är länkad kan du få EN bok(Om inte vinnaren valde böckerna,då får du INGET tyvärr :)

 

 

Uppfattat?? Nu vet ni priserna ;) Observera att det kan dröja lite med headern, måste ladda ner program(Har andra som också  vill ha headers men ifall att vinnaren vill ha header så kommer den gå före :) Har redan en idé,som kan funka till båda de 2 tävlande)

Även böckerna kan ta tid,hehe! Eller ska be pappa hämta böckerna ;)

Kram Andiii ;) Glöm nu inte att tävla ;) Juste om Legacy kommer blir det kanske idag,ska ladda upp lite bilder nu liksom!

Puss ;)

Av Andrea - 20 juli 2011 20:52

Jag vet hur du ser ut i inga kläder
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej




Bra låt va?? Själv så är det en av mina favoritlåtar,just nu hehe


Ska hitta någon godnattvisa nu,kram!


Musik var längesen ni fick här va!!

Puss ;)

 


Av Andrea - 20 juli 2011 20:32

Kram till alla er kära bloggläsare som läser bloggen även när jag inte har bra uppdatering! Idag har jag kollar mer än 3 timmar på Simpsons(gick och tog min kusins säsongbox,tyvärr är en skiva borta(alltså 5 avsnitt borta :((((((( =I ) )

Men annars har jag bara varit hemma,studsat studsmatta och sådant ;)
Men jag har tänkt att fixa en Legacydel...Om det går ;) Ska kolla om jag har tillräckligt med bilder sparade(spelar ju inte sims på mammas dator,alltså är bilderna inte sparade här) men jag ska göra saker innan! Alltså om jag har något att göra! Ahhh! Jag blir så irriterad på mina undulater. Jag försöker lära dem att äta grönsaker t ex, jag ger gurka,citronmeliss,timjan,vinbär,hallon och mer och de bajsar i sin matskål som tack! De vägrar nudda maten helt! Irriterande,de svälter hellre än att äta,de åt inte grönsaker(tog ut fröblandningen,till ett försök att lära de att äta grönt) och sen så hällde jag lite  frö på min hand och de åt för fullt! Okej bara Piggi men det är för att Tingeling inte gillar oss!(Familjen,eller någon annan.) Och jag släppte ut de så de skulle kunna flyga runt i mitt rum i någon timme, det slutade att jag fick sova i min mammas säng och de gick inte in i sin bur förrens dagen därpå,när halva dagen gått.


Jaja,ska sluta prata nu!!

Kram Andiii :)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards