andilove

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Andrea - 25 juli 2011 15:29

  

Selena Skogsgrön

Christopher - Orange

Willie Oliv

Lovisa - Vinröd

Tom - Ljusblå

Isac - Violett

Gäster - Neonrosa och grå

Berättarröst - Svart


Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder,Men pga för lite bilder på landet blir det en kort del.


_______________________________________________________________

Lovisa: "Nånting står inte rätt till.. Det var mer än ett år sen jag födde Tom men jag får inte på mig mina vanliga kläder,magen blir inte mindre och .."

- Aaaarghh! Jag har värkar! Igen!! Willieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,.vi måste till sjukhuset och se vad som händer!!!

 

 Läkare:- Det här är mycket ovanligt , Mrs. Legacy.. 

-Som jag trodde. Det har hänt en ytterlig konstig sak.Ursäkta ordvalet men det är det enda som passar!Utan att ni har vetat har 2 barn varit i hennes mage,en tvilling till Tom som inte kom ut.                        Willie:-Jag förstår... Men mer en ett år?? Hur kommer det sig?  Han blir avbruten av Lovisa!

-FÖR I H*LVETE!!!!! KAN NI SÄGA OM ETT BARN KOMMER ELLER EJ!!!!

5 minuter senare 


-Älskling..Vi har fött en ny pojke! Vad vill du att han ska heta?   -Han ska heta Isac. Isac Will Legacy! Min egna Isac.

Isac:-Buuuhuuuuuuuu!   Tom:- Scholbuss..

Selena -Duktigt lilla bumsipumsan :) Vet du vem som fått en tvillingbror som är ett år yngre än dig??     -Pröva nu utan att farmor håller i.. Nej ramla inte hihihi  

-Hihih,famo  Det här är Pluppa(till vänster) och Amelia (till höger). De är låtsaskompisar till Tom och Isac  :)   -Kom så promerar vi på gatorna i stan   -Såå..Inga fler barn eller??

-Jag vet inte! Skulle så gääärna vilja ha en flicka .   -Bravo gubben! Vill du  ha lite välling nu när du är så duktig?Den här tavlan fick bli en avslutning :)

Kram Andiii:) 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards