andilove

Alla inlägg under juli 2011

Av Andrea - 13 juli 2011 18:00

Tidsinställt! Men jag är hemma nu(det skriver jag 17.50)

Glöm inte designbloggen! Med den rörande headern:) http://gratisdesignerochmer.blogg.se/?tmp=13174837


Kram Andiii ♥ 

Av Andrea - 13 juli 2011 16:57

Att göra dropdownmeny också(på blogg.se) så både det och animatinheader(http://gratisdesignerochmer.blogg.se/?tmp=13162936) går nu att be om om ni vill beställa header! :) Om ni vill se dropdownmeny och animationsheader går ni in på länken där uppe.. Dock då ska jag fixa färger ochtext på dropdownmenyn senare , så den kommer inte ha den där färgen på era bloggar!

Nu ska jag äta middag! http://andilove.bloggplatsen.se/2011/07/12/5800080-designer-fran-mig/ För designer(eller den andra bloggen)


KRam Andiii♥

Av Andrea - 13 juli 2011 14:46

Har lärt mig animationer :) Min första fungerande animation är headern på den här bloggen:http://gratisdesignerochmer.blogg.se/ Det är en blogg av mig där jag delar med mig bloggtips för blogg.se :) Dock så kommer jag inte blogga där dagligen!
Nu ska jag packa för idag åker ju jag och pappa till landet! Kommer inte bli superbra uppdatering nästa vecka heller men jag kommer blogga,eller i alla fall fösöka!

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 13 juli 2011 11:32

Hej bloggen,och god morgon! Skrev precis ett inlägg som försvann :(
Men just nu har jag tråkigt och vet inte  vad jag ska göra!
Kanske en design,en grund,som jag kan visa på bloggen och så kanske nån vill ha den :D Eller inte haha! Nu ska jag äta frukost :) 

Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 21:36

Måste logga ut nu,men vi härs imorgon!

Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 21:02

Har fått 9 kommentarer och kommit på 11 plats i topplistan för kommentarer på bloggplatsen! Nice,för 11 är mitt turrnummer!

Nåja,idag har jag varit med min kusin Leo och mer!^Bloggar sen!


Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 14:35

Här har vi ett länkbyte med en tjej som heter LARA :) Klicka på namnet eller bilden för att komma till hennes blogg :P  


Kram  Andiii♥ The hungry alligator :)

Av Andrea - 12 juli 2011 14:01

På bloggplatsen:

-Header

-Byte av färg/bakgrund

-Bloglovinikon

-Egen signatur

-Länk till mig i menyn

blogg.se

-Header

-Byte av färg/bakgrund

-Personlig bloglovinikon samt RSS-ikon

-Egen signatur

-Ändring av text samt textfärg

-Länk till mig i menyn

 

På bloggplatsen

-Allt i enkel +

- Ändring av text samt textfärg

- Rss-ikon

-Tillägg i menyn(klocka osv)

blogg.se

-Allt i enkel +

-Ändringar i kodmall så det blir proffsigare design

- Textruta  + bild(eller utan bild) i menyn om dig 

- Tillägg i menyn(klocka osv)

- Animation(Rörlig header)

-Dropdownmeny(Meny under din header istället för på sidan)

-Nytt:Ikon i webbläsaren

-Nytt:Mouseover

_____________________________________________________________


Designerna  är gratis och du skickar bilder och önskemål till: andilove@hotmail.se

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards