andilove

Alla inlägg under juli 2011

Av Andrea - 12 juli 2011 11:45

   Dessa lömska kanadgäss! Min mamma ville ta en bild på en unge och så höll den på att bita!   Inte den ungen. Ha jag är större än dem!   Vad glor ni på??   Hah! Ni är små! Jag är större!       Mmmm. Bulle!   HAHA!  Asså jag fick en massa bottennapp! Men ingen fisk!   Hehe den fastnade!   Så,då har ni den! Nu ska jag äta frukost!


Kram Andiii♥

Av Andrea - 12 juli 2011 11:05

Denna låt fullkomligt ÄLSKADE jag när jag var liten! Och jag gillar den fortfarande :)
Så här kommer den :P

(De står igentligen att hon heter Helena,men hon heter egentligen Elena) (=

 Förresten , om ni vill ha många besökare är: 

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=apan2000  bra!
Den är väldigt bra om du har dålig statistik, dock så använder jag inte den så ofta längre! Men man kan ju tipsa till er som har lite dålig statistik! Men jag har fortfarande mycket poäng :D

Av Andrea - 11 juli 2011 22:09

  Ser jättekonstig ut,men mamma tvingade mig att stå i regnet när det spöregnade! Det där är förresten min gula blus jag fick i namndagspresent!

   Vänta lite,ska bara redigera fler bilder så man inte ser vissa ansikten,då jag inte vet om dessa vill vara med!

   Haha alla ser roliga ut(utom jag!)

Nu ska jag logga ut ur datan och göra något!
Del 2 kommer imorgon!
Kram Andiii♥ -The normal alligator! :P 

Av Andrea - 11 juli 2011 22:02

Det är Alva det!
Lärde känna henne genom facebook mest,men har träffat henne i verkligheten då hon är Linns bonussyrra! En riktigt schysst tjej med en riltigt schysst blogg!
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till hennes blogg! 

Besök den idag och gör hennes besökarrekord änna bättre!
Säger det en gång till! http://alvamuffins.blogg.se/ 

Så,nu vet ni en till bra blogg att lägga till på bloglovin!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 11 juli 2011 21:38

  Lägger upp den nu så att hon kan se den och godkänna!
Annars så sitter jag och chattar med Alva och nu ska jag fixa en bildbomb.

Tror att reccensionen kommer imorgon för idag när jag hade skrivit så hände nåt och allt raderades :(

Kram Andiii♥ - The sad Alligator :P 


Av Andrea - 11 juli 2011 18:11

Den här gillar jag,skönt beat :P

Nu ska jag få och fiska(värsta fiskartjejen eller??) så vi hörs senare!


Kram Andiii♥ - The fishing alligator :P 

Av Andrea - 11 juli 2011 13:04

  Obs;Nu kommer textfärgerna inte visas i bilder utan i text

  

Selena - Skogsgrön

Christopher - Orange

Willie - Oliv

Lovisa - Vinröd

Tom - Ljusblå

Gäster - Neonrosa och grå

Berättarröst - Svart


Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder


________________________________________________________________

   7 månader sen sist.   - Åh lille Tom !

 - ZzzzzZ   - Åh de är så urbota tråkigt att skriva tackbrev när man fått bröllopspresenter! Men det är väl så det är!

"Vad nöjd jag är med den här teckningen! Och mycket pengar kan den inbringa!"   "pumpa pumpa på,fort ska de gå"   4 månader senare

-Åh lillponken! Vad stor du har blivit! Imorgon blir du ett!!   Det här är Pluppa,Tom´s låtsaskompis. "Öööööööh! Gud va utmattande det är med en bebis!  Och en till i magen!Men det vet som tur inte Willie! Han blir galen på blotta tanken av en ny skrikbebis i huset!"   -Nämen lilla Tom! Kom till farmor :)-Nämen Lovisa! Ett till!!!!

-Shh! Han kan höra dig!

-Har du inte sagt till Willie! Oj det var inte bra!  - Sen jag såg på vågen att jag gått upp 6 kilo sen förra månaden blir jag inte frestad på limekakor! Dock så åt jag den! Usch vad jag ångrar mig!  "Fylla åå"   Så här ser Tom ut.   -Pluppaaa!   -Här får du lite mat Tom. -Datormus, Dat - or - mus ,säg det du.

 - Datomu,famo!  

-Åh Tom! Det var jättebra. Snart lär du dig.  Ååh! Porträttet av Tom blev utmärkt! Måste visa Selena! Raaring,kommer du?

-Vänta!  Ska bara byta Toms blöja!   Här är alla porträtt i familjen som Christopher ritat. Ni ser Zachie,Willie,Selena,Lovisa och Tom(säger inte i ordningen.)  -DadaaadaaPluuppaaaaa!  -Ååh! Vill du sova! Okidoki lillponken:) -Men först vill Pluppa säga några ord.

-Sov sött lilla Tom!    

    Slut. Tråkig del menmen!







Av Andrea - 11 juli 2011 12:20

Ser att statistiken redan vänt :D

Nu ska jag fixa en Legacy-del :) 

Ni har väl inte glömt simstävlingen? You find it here 

Och glöm inte heller att gå in på Linns blogg . Om ni tipsar om den och kommenterar på den får ni en länk i ett inlägg på min blogg och hennes :) Men kom ihåg att ni såklart måste kommentera och säga hur ni har tipsat om den. På hennes blogg då! 

Dagens godnattvisa kom lite tidigt idag men bättre kvart över tolv pådan än halv tolv på kvällen!


Kram Andiii♥ - The simsplayeralligator! :P(boriiing)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards