andilove

Alla inlägg under juli 2011

Av Andrea - 5 juli 2011 20:00

Vad passar bättre som en godnattvisa än en låt som jag sover till?
Kanske en sång jag sover med,nää!

Kram Andiii♥ - See you later alligator :P







Av Andrea - 5 juli 2011 12:12

SenHehe,49 platser neråt med en enda kommentar..

Nu ska jag äta lunch(klockan är ett)


Kram på er!


kram Andiii♥ - See you later alligator 


Ps. Efter lunch kommer en bokrecension, vet bara inte vilken bok :P


Av Andrea - 5 juli 2011 11:37

Godmorgon bloggen :) Sitter och äter frukost nu,ska bädda min säng om ca 3 min :)

Kram Andiii♥ - See you later alligator :) 

Av Andrea - 4 juli 2011 23:20

Var med ni också !

Länk; http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-bilijetter-till-britney-spears.html#comment 



Allt man ska göra: 

En till stor tävling igång!
Vill du också vinna bilijetter till Britneys konsert i Sverige, som hon ska ha?
Man vinner bilijetter för två personer, visst är det härligt. Du kan åka med din kompis eller kanske
en av dina syskon , du kan också åka med din pappa eller mamma!
Nu kör vi igång tävlingen här i min blogg!

1Kommenter att du är med! » OBS!! Glöm inte att skriva ditt e-mail!

För att öka sin chans:
4. Skriv ett inlägg om tävlingen och länka hit! ‹ Jag rekomenderar!
5. Länka på din facebook profil till tävlingen
( Kommentera om du har gjort det )
Kommentera inte på min blogg alltså,har kopierat det där uppe från hans blogg!'
Kram Andiii♥
 



Av Andrea - 4 juli 2011 22:20

Dagens låt :)

   Hehe ful bild♥

Menmen :D                                                                                                         Kram Andiii♥











Av Andrea - 4 juli 2011 20:17

 Just nu :)   Man ska väl bjuda på sig själv...   Jordgubbar i handen   Solros   Jordgubbar♥   Omogna vinbär,kan de inte bli mogna så jag kan äta :(  Våra roser :)

Nu ska jag duscha och fixa Legacy!


Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 4 juli 2011 19:40

p>Hejsan svejsan bloggen :)Idag har Teda,Almaz och Linn varit här :)

Mer om det finner ni i videon nedanför;


Och nu ska jag fixa ett inlägg med bilder! Från helgen alltså!



Kram Andiii♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards