andilove

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Andrea - 1 september 2011 20:33

Hade den på musiken för några dar sedan men hörde den för några år sedan innan..

Idag var jag hos Linna med Linn för övrigt.


Kram Andiii♥

Av Andrea - 1 september 2011 18:59


Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20






Ett tag sen sist va?? Nåja,imorgon kommer en till del ;)
 Willie-Oliv

Lovisa-Vinröd

Tom-Ljusblå

Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd

Lisa-Marinblå
Ella-Aqua Marine
Pluppa(Toms låtsaskompis)-Cyan
Gäster- grå och neonrosa

 

 

Ord eller meingar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!

 Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder

Har slutat med tjock text i berättelserna

_________________________________________________________________________

Elsa:- Jo men du,14x3 blir väl 43?
Tom ;- Nej! Det blir 42 :) Tänk när vi köpte tre chokladkakor på vägen hem! Då blev det 42 kronor och chokladkakorna kosta 14 kr stck :D

Elsa - Jaa,just det!

Pluppa:- Tom är du klar nu(bara Tom hör)

 Nej! Du får klara att vänta.. Och sluta vänta,gör något kul istället för att stirra på mig..

- Va?? Tom,du är otrevlig..

- Alltså Elsa jag prata inte med dig utan med min...

Pluppa skakar på huvudet.

- Berätta inte! Då måste jag lämna dig.

- Juste..

-Eeh,Tom,du är konstig,riktigt konstig,jag går till Jonas istället.. 

Efter Elsa gått..

-BRA! Nu har du förstört min kärlek sen hon börja i min klass.. Alltså tvåan..
Jag trodde jag hade tur att hon inte kom i Jonas klass eftersom han är så snygg enligt tjejerna men NEJ! Hon sa att hon kanske skulle fråga chans på mig till Emilia men nu,nu blir det JONASIDIOTEN. 

-Menmen.jag ville bara leka :(

-Det räcker. Gå och bli leksaksform för idag!

  Lovisa:- Alltså,det här är verkligen sliskigt.. -Bravo Ellis :) Släpp mammas händer..

*Bums*

-Och ta dem igen..

  Under tiden har Pluppa och Tom blivit sams igen.

-Och så slutade faraons liv,men varje fullmåne kommer han tillbaka och hämnar på ättlingarna till Prins Homy   -Vänta,ska bara äta min macka Pluppa  -Raymond gick skulle gå till mamma och be om pengar till en resa till atlanten..  Willie-Du får sparken. FÖR DET FÖRSTA: inga sovkläder på butlar. För det andra,du gav min dotter Paprika,hon är ALLERGISK!   -Godnatt älskling!  -Sju sjungande apor,säg efter mig.
  -Chu chungande apo :) 

  Träningen fortsätter fast nu med gå.  -Sätt dig på pottan och låt allt rinna ut :)  - Du min favoit Putte♥-Lugn Pluppa.. Bara för jag inte är kär i dig måste du inte bli sur..

- Tjaa,kanske inte.. Men jag vet inte mitt kön,jag är bara leksak tills du fixar elexiret.

-Men sluta tjata.

Båda:- Blablablabla (och fula miner)  De har anställt en ny,ordentlig butler som heter Nellie :)        -Hihi,gogogogoogoo

  - Hahah gumman :D Engelska eller svenska ??  -Titta mamma tittia.. Solnedgång o.O    - Haha såg du mammas trosor? :D

-Om jag gjorde :D Gud va stora,typ 2 du får ju plats i dem!    -Kissa på du gumman :D

Ella:-Jag ingen gumma. Hmf- Heii Juliette :)

-Hello Ella- Åh,Pluppa visste du att man kan göra egna miljöbilar av 300 kila plankton?

-Ja..

-Aha..    - Nu ska jag sova sött :D   

Skapa flashcards