andilove

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Andrea - 4 september 2011 20:14

Hej! Ska börja med en SO-Läxa.. Man ska skriva om en artikel och sen har vi redovisning i skolan :) Ska skriva lite blandat om orkanerna Katia och Lee..

Eftersom Katia inte liksom inträffat än så blir det väl mest om Lee.. Fast man får väl se vad tidningen har att erbjuda :) Hahah,förra gången jag hade en sån här läxa skrev jag typ om det som inträffat i Japan.. Varför skriver jag alltid om olyckor?? :)

Nu dagens godnattvisa, Nelly& Mohombi m. Miss me :)

Kram Andiii♥

Av Andrea - 4 september 2011 16:20

Hemma igen :) Sitter och läser om Löftet,ska läsa Törst,Fruset Blod,Skuggkysst och Andens kraft sen.Kan knappt vänta tills jag köper den sjätte boken!
Har liksom läst om den på Wikipedia :D Boknörd,jag vet,men vadå? Liksom, jag har älskat böcker sen jag lärde mig läsa(när jag var 4-5) och då får jag väl fortsätta göra det! Nu kommer dagens låt,Min bästa vän av Ken Ring :) 

Kram Andiii♥

Skapa flashcards