andilove

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Andrea - 7 september 2011 19:49

Solklar:D Han är fett rolig ju!
Inte för den är godnattviseaktig,men den skulle vara rolig att lyssna på när man sover!

Av Andrea - 7 september 2011 19:36

Haha,ska inte låta så konstig..

I alla fall var jag med Teda,Issa och Sofie efter skolan..

Jag och Issa gick hem först och åt mellis medan Teda och Sofie kom lite senare..

Medans jag väntade på dem så gjorde jag matteläxan!

I alla fall när de kom spelade vi sims,med en jätterolig simsfamilj :)


Sen så klockan typ 18:40 så skulle Sofie gå,men min mamma hade råkat ta hennes skor för de var samma storlek och färg och sort! Så hon fick låna av mig(som är 3 storlekar mindre!)


Sen så spelade vi mer,jag Issa och Teda,sen åt jag och Teda middag,men Issa skulle äta hemma så hon åt macka(Teda åt hos mig för det var föräldrarmöte typ..)

Sen gjorde Issa chokladpudding som hon inte ens ville äta sen gick hon..

Sen gick Teda för typ 10 min sen och nu ska jag gå igenom engelskaläxan för sista gången.


Fast ska fixa dagens låt först! 


OCH JUSTE! Vinnaren i tävlingen blev David som liksom hade flest lotter..


Han får armbandet imorgon i skolan!

Kram Andiii♥ 

Skapa flashcards