andilove

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Andrea - 8 september 2011 21:06

Hallo♥

Dagens bloggtips kan ju vara olika.

Det kan vara om hur ni får en fin blogg,många läsare eller så är det om en blogg jag tycker är bra!

Idag är den en simsblogg som jag tycker är värd en massa mer besökare!
Det är Trudes blogg.

Jag hoppas du inte tar illa upp Trude,men jag tycker att även en blogg med 400 besökare skulle kunna ha fler om den var värd det. Din blogg är bra och är värd det!
Så jag tycker ALLA mina besökare ska gå och titta in Trudes lilla blogg :)
För min skull,och för hennes.

Trude gillar tille xempel böcker,en bokserie hon gillar är t ex V.A som jag.

Jag fick tipset därifrån.

Trudes blogg är en blandning av sims,noveller och mer och blandar man ihop det blir det finfin gryta..

Okej nu låter jag lite konstig.


Men besök hennes blogg! Snälla :)
Och ni som gjorde det,kommentera,så jag vet!

Nu dagens godnattvisa http://www.youtube.com/watch?v=2yzoRp_Ti30 

Från och med du(Oskar Linnros) live


Kram Andiii♥




Av Andrea - 8 september 2011 20:51

Hahah,en tjej som gick på min förra dans är min grannes kompis(jag hade en väldigt bra med min granne till typ tvåan/ettan) går i min dagisbästis klass..

Alltså jag visste att hon,Märta,gick i den skolan,men jag trodde hon gick i Lovisas(grannens) pararellklass(tjejen,Maya går i Lovisas klass)

Nu har jag i alla fall bett henne hälsa Märta från mig.

Det var kul,för jag har inte haft kontakt med Märta på FLEERA år..

Senaste gången var nog när jag var 6/7..

Det är lite sorgligt att man tappar kontakten med vissa av sina vänner..

Alltså sånna man faktiskt inte valde att ta bort,utan det som bara blev så..


Jaja,ska fortsätta läsa!

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 8 september 2011 17:45

Sitter och lyssnar på den hela tiden haha :D Men den är ju rolig..

I alla fall var den här dagen lite tråkig,dels för min slöjdlärare är lite irriterande,hon blev sur för jag klippte fel och sa något i stil med "Ni kan inte göra så här bara för ni vill bli klara,ni slarvar för mycket".. Alltså det är klart man får göra fel ibland,särskilt då jag liksom oftast är bra på saker som har med skolan att göra.

Sen var det brandövning och det regnade,inte heller så kul,hela klassen visste att det skulle va så en kvart innan det hände vågade typ ingen gå på toa ifall att det skulle liksom bli brandalarm.. Inte så kul att kissa då,även om man vet att det är en övning.

Men i alla fall,det tråkiga var att jag skulle gå på Thevoicestreetdanceschool i en kurs med streetdance(inte så konstigt) men det var liksom ingen åldersgräns så det var mest fjortonåringar,och den yngsta förutom mig var liksom 12..

Så jag ville inte gå där,känner mig inte trygg att gå på dans med 14-15 åringar,men att liksom prata med dem är inga problem,bara jag liksom har en anledning till det.

Nej men i alla fall så gick jag hem!

Och nu är jag hemma!
Och läser lite i min bok Skuggkysst,tredje i V.A.Sa ju att jag läser om serien tills Yttersta Offret kommer,och hitills har jag hunnit med Löftet,Törst och Skuggkysst(halva).

Tyvärr hittar jag inte Fruset Blod,den jag helst ville läsa!


Kram Andiii♥ 

Skapa flashcards