andilove

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Andrea - 10 september 2011 18:53

Hej! Den senaste veckan har jag inte bara läst om V.A-serien utan också en Prinsessas Dagbok!
Jag har läst alla i den serien bortsett från trean jag lånat ut till Alice.

Som med V.A där jag läst om alla (som jag har) bortsett från tvåan jag inte hittar ;(

Jag som ville ladda upp med alla V.A inför den sista.

Om den var i mitt rum skulle jag hitta den när jag städade idag. För jag hittade en bok som varit borta sen typ i maj.. Tiara & Dr. Martens..

Fast den var skrynklig.

Men V.A

Får HOPPAS att den är på landet.

Då kan jag ju alltid läsa den på engelska(Frostbite) som jag också beställt..

Fast serien blir nog lite svår på engelska..

Men det är kul!

Nu dagens godnattvisa,som som vissa andra låtar inte är godnattvise aktig,menden är mysig att sova till! 

Kram Andiii♥ Ska fortsätta läsa tian i en prinsessas dagbok.

Av Andrea - 10 september 2011 15:18

Här är några av möblerna i Lyx&Design,som Lizzie ville se..

Jag blev lite trött efter ett tag så fotade bara några möbler.

  Ett soffbord   Ett akvarium   En elgitarr   Ett skrivbord   Själva datan på skrivbordet   Telefonen   Bokhyllorna(de är 2 som ser ut att sätta ihop,de är pararella)   Stolen  Löpbandet.


Detta är bara 9 olika saker,och jag tycker att prylpaketet är värt att köpa!
Det känns mer snyggt då!
Hoppas att det hjälpte dig lite..

Men jag tycker du ska köpa det om du vill ha ett lite mordern och lyxigt hem.. Eller bara lite moderna saker!

Dessutom är det bättre TV-spel haha :D


Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 10 september 2011 13:38

Hello♥ Idag har jag städat,städat och städat :D Men jag hittade en bok som varit borta.

Men inte FRUSET BLOD (i V.A) :(

Nåja,idag när jag spelar sims ska jag ta bilder på alla möbler och kläder i yx&Design,men bara så du vet Lizzie så är det värt att köpa då jag tycker det blir finare med möblerna som kom med :)

Nu dagens låtKram Andiii♥

Skapa flashcards