andilove

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Andrea - 11 september 2011 19:46

Den här,tillskillad från gårdagens,är en godnattvisa :)
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 11 september 2011 18:56

Hello!
En tjej som heter ina,gjorde jag design till,och nu vill hon veta hur man gör headers i photoshop.

Därför laddade jag upp en video med hjälp till henne,och alla andra som vill veta.

Den är ganska lång.

Typ 10 min. Men jag lovar,vill man verkligen lära sig är det inte mycket.

Tyvärr så kan man bara ha 10 min långa på kameran så det sista missade man.

Men det var bara hur man ska spara,och det kan jag skriva.

Imorgon kommer en video om hur man gör en header med genomskinlig bakgrund på headern! 


   Så! Sen avslutades det när jag fixade penslar -.-

Men i alla fall så fixade jag penslar,och sedan sparade jag!

Spara gör jag genom att trycka på spara. Då är det viktigt att inte spara som psd,då öppnas den bara i photoshop.

Så spara som jpeg.

Sen är det bara att ladda upp den på din blogg!

   Så blev den med penslar :)
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 11 september 2011 14:30

Låten är bra,men videon är lite...

Kram Andiii♥

Av Andrea - 11 september 2011 12:31

Ingen rolig dag det direkt.. Med tanke på det som hände 11 september för 10 år sedan menar jag. Min dag är det inte fel på. Pappa hittade Fruset blod :)

Men i alla fall.


Alla vem väl vad som hände,eller?

Ni vet,World Trade Center..

Ni som inte vet något och är intresserade kan ju alltid läsa här:http://sv.wikipedia.org/wiki/11_september-attackerna 

  De byggnaderna som kapades ser ni på spegelbilden i vattnet.

Bilden visar hur det ser ut 2011 och 2001 innan olyckan..


Tycker alla mina bloggläsare borde ha en tyst minut för alla de som dog,även om det var för 10 år sen.


En rolig sak är att mina turnummer,22 och 11,verkar ha med terror att göra..

Det som hände i Norge var den 22 juli och det här den 11 september..

Det har hänt mer än så också..


Kram Andiii♥




Skapa flashcards