andilove

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Andrea - 13 september 2011 21:01

När 40 är långt ner betyder det att ni är underbara läsare♥

Tack för ni hjälper min blogg framåt:D

Säg bara till om ni vill att jag ska göra någonting,rimligt!

Hehe,gillar penslarna jag fick från morgondagens brushlektion :)

 


Av Andrea - 13 september 2011 20:32

Hello bloggen!

Ska läsa i boken " En shopaholic I New York" Tills min box kommer!
Imorgon alltså!
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 13 september 2011 19:47

  Äntligen en hel samling! Snart finns min samling på engelska också. Fast bara de 4 första böckerna än så länge!

Kram Andiii♥

Av Andrea - 13 september 2011 19:07

Råkade låta kameran filma,så det är 20 sekunder extra! Så när jag säger Kram Andrea är det ingen idé att kolla..

(Filen funka inte när jag klippte bort det -.-)
  Kram Andiii♥

Av Andrea - 13 september 2011 15:37

Länkar till andra som recenserat tidigare böcker: Törst,Fruset Blod 
Läs inte recensionen om du inte vill veta slutet. Jag har varnat dig.

Boken;   Framsidan

Titel: Yttersta Offret

Orginaltitel: Last Sacrifice

Författare: Richelle Mead

Kategori: Skräck,romantik

Betyg: 10/5 Den är lugnt min favoritbok,och jag har allt läst många böcker!

Utgivnings år: 2011/08(Svenska) 2010/12

Sidor:647

Handling:

Rose sitter i fängelse för högförräderi. Drottningen är död. Hon har bara 2 veckor kvar att leva och för första gången i sitt liv känner hon sig riktigt,riktigt rädd.

Samtidigt är Lissa i en livsfarlig kamp om tronen.


För att kunna rädda Lissa och bevisa att hon inte dödade drottningen måste Rose ta hjälp av Adrian och Dimitri,de 2 kärlekarna i hennes liv.  

Plötsligt står Rose och Lissa inför den tuffaste utmaningen i sina liv. Tänk om de bara kan lyckas genom att offra det som betyder mest av allt i hela världen? Varandra.




Boken är seriens bästa,och jag längtar tills spinoffserien kommer på svenska

(En serie med Jill , Eddie , Sydney, och Adrian i huvudrollerna. Fast jag kommer fortfarande gilla Rose mer :D )



Av Andrea - 13 september 2011 14:34

Ska fixa morgondagens photoshoplektion ;) Hur du laddar ner brushes!

Av Andrea - 13 september 2011 14:27

Hello♥ Alltså ni vet inte hur grym boken Yttersta Offret(sista i V.A) är!!!!! Den är BÄST!

Kommer en recension på den tror jag.. Har bara typ 100 sidor kvar så jag längtar tills min V.A-box med böckerna på engelska kommer!

Har ni några bra låtar för dagens låt? Säg en så kanske den kommer på listan jag har med låtar!

Nu dagens;

Kram Andiii♥

Skapa flashcards