andilove

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Andrea - 15 september 2011 21:23

Här har ni en video när Linn sjunger olika låtar!

Fast jag fattar inte varför hon sminkar sig,det känns liksom inte som den Linn jag känner! Men hon sjunger bra! Det är väl därför hon kom in på stora AF :)
(Jag sökte inte in om ni undrar) 

Det var allt för idag! Vi hörs imorgon!
Kram ♥ 

Av Andrea - 15 september 2011 19:05

Bara en fråga,jag skulle bli tacksam om någon svarade!

Jag är ju persisk,och kan prata persiska..

Skulle det vara kul om jag lärde er lite vad vissa saker betyder?
Svara så jag vet om ni skulle tycka det låter kul!

Kram Andii♥

Av Andrea - 15 september 2011 17:26

Ni andra kan fortfarande göra,ni får bara inte ta samma som den som redan finns.

För det skulle vara fusk.

Jag kommer länka alla andra i samma inlägg när ni kommenterat!
Nu den första vinnaren:


Malin! Bokbloggen med bra boktips :D


Fanny! Bloggaren vars sims fastnade :D 

Av Andrea - 15 september 2011 15:17

 

En man och hans 7-åriga son är ute och kör bil när de plötsligt fick sladd och körde in i ett träd. Mannen dog genast,och sonen kördes till sjukhuset där han skulle opereras.

När pojken låg på operationsbordet kommer överläkaren in
i salen och säger "Jag vill inte operera denna pojk,
eftersom det är min son"


Vad hade överläkaren för relation till pojken på operationsbordet?


 Det fins 4 hus, husen har olika färger. Husen har färgerna: blå, röd, gul, vit. I det blå huset bor det blå mannen, i det röda huset bor den röda mannen och i det gula huset bor den gula mannen. Frågan är: vem bor i det vita huset?

Nu är det en liten lek,vinnaren får en  länk,men det är mest roligt att göra.
Jag skriver en bokstav,och då ska ni kunna svara på några frågor.
T ex; Bokstaven K
Hon heter Kajsa
Hon bor i Kalmar
Hennes husdjur är kanig.. Osv 
Ni ska svara på frågorna så.
Här kommer det:
Bokstaven L
Hon heter?
Hon bor?
Hennes jobb?
Vad har hon för husdjur?
Vad är hon rädd för?
Vad gillar hon mest?
Vad har hon för stil? 
Det var sju frågor :D
Hoppas ni klarar denna lek,och  de 2 kluringarna! Kram
 



Av Andrea - 15 september 2011 15:13

Kram Andi :)

Av Andrea - 15 september 2011 14:59

Hello♥

Idag hade vi Hagadagen i skolan :)

Jag ledde en grupp med Julia,personen jag  liksom inte gillade sen i tvåan när hon försökte sno min bästis då.

Inte så kul. Dessutom behandlade hon mig som ettorna.

Hon  trodde verkligen hon var Boss.

Barnen var ganska irriterande,men det får jag väl stå ut med.

Det sorgliga är att gruppen,Lingon 5,måste jag ha igen på trivseldagarna. Med Julia.

Poor Andi :(


Kram Andiii♥

Av Andrea - 15 september 2011 10:15


  Hoppas ni fattar,var lite virrig när jag spelade in denna!
Kram Andiii♥ 

Skapa flashcards