andilove

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Kluringar!

Av Andrea - 15 september 2011 15:17

 

En man och hans 7-åriga son är ute och kör bil när de plötsligt fick sladd och körde in i ett träd. Mannen dog genast,och sonen kördes till sjukhuset där han skulle opereras.

När pojken låg på operationsbordet kommer överläkaren in
i salen och säger "Jag vill inte operera denna pojk,
eftersom det är min son"


Vad hade överläkaren för relation till pojken på operationsbordet?


 Det fins 4 hus, husen har olika färger. Husen har färgerna: blå, röd, gul, vit. I det blå huset bor det blå mannen, i det röda huset bor den röda mannen och i det gula huset bor den gula mannen. Frågan är: vem bor i det vita huset?

Nu är det en liten lek,vinnaren får en  länk,men det är mest roligt att göra.
Jag skriver en bokstav,och då ska ni kunna svara på några frågor.
T ex; Bokstaven K
Hon heter Kajsa
Hon bor i Kalmar
Hennes husdjur är kanig.. Osv 
Ni ska svara på frågorna så.
Här kommer det:
Bokstaven L
Hon heter?
Hon bor?
Hennes jobb?
Vad har hon för husdjur?
Vad är hon rädd för?
Vad gillar hon mest?
Vad har hon för stil? 
Det var sju frågor :D
Hoppas ni klarar denna lek,och  de 2 kluringarna! Kram
 



 
 
fanny

fanny

15 september 2011 16:35

Vadå är det sista en tävling? Ska man skriva här eller på sin blogg? :)
svara gärna på min blogg!

http://tstre.bloggplatsen.se

Andrea

15 september 2011 16:38

Det sista är inte en tävling,men man får en länkning ;) Du ska svara i min blogg!

 
Malin

Malin

15 september 2011 16:50

Hon heter Lisa.
Hon bor i Lindköping.
Hon jobbar på Lindex.
Hon har ett lamm.
Hon är rädd för läxor...
Hon gillar lakris.
Hennes stil är lustig.

http://minbokblogg.bloggplatsen.se

Andrea

15 september 2011 17:07

Haha ;) Du får en länk snart!

 
fanny

fanny

15 september 2011 22:59

Hon heter Louise
Hon bor i Luleå
Hon jobbar som Lejontämjare
Hon har ett Lejon som husdjur hemma
Hon är rädd för Lampor
Hon gillar Lustiga hattar mest
Hennes stil är ledig

http://tstre.bloggplatsen.se

Andrea

16 september 2011 14:09

Rolig :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards