andilove

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Andrea - 17 september 2011 21:46

Nu har man länkbyte med VILMA 

   För att komma till hennes blogg,tryck på hennes namn eller bilden


Kram Andrea♥


Av Andrea - 17 september 2011 21:25

Alltså jag har inte tagit så mycket bilder,så det blir mest text i början

Sen så har jag familjen med Teda,Sofie och Issa,så det blir inte alltid den på varannan fredag,för vi är inte alltid hos mig. Fattar ni? Aja,ska i alla fall fixa delen med de få bilderna. Fast,å andra sidan tror jag nästan att det bara blir text i den första delen! Jaja,nu vet ni lite om den nya familjen.


De som finns från början är Meg Cornyn& George Cornyn.

Kram Andrea:)

Av Andrea - 17 september 2011 20:59

Några tips till låtar? Låtarna för dagens låt&godnattvisa på listan jag har börjar ta slut!


Kram Andrea♥

Av Andrea - 17 september 2011 20:48

Hello♥ Vi åkte hem idag:)  
Kom hem för typ 40 minuter sedan. Har bara ätit.

Nåja,tänkte mest uppdatera. Ska fixa lite i menyn. Det kommer som sagt en video på måndag. Har fixat en grej i menyn som skriver när sims,rekommendationer och andra saker kommer. Den startar från imorgon. Det är därför det står "S-S"

Alltså söndag-söndag!
Aja,nu ska jag sluta blogga! Tack för statistiken förresten! Det minsta den här veckan är 32 och det högsta 62! Det tackar jag er för hörrni! Det plus min artonde bloglovinföljare! Mitt mål är att inom en månad ha 20 följare,och det kan jag bara få med er hjälp! Så snälla,följ mig via bloglovin.

Bild från Frankrike
Kram Andrea♥

Av Andrea - 17 september 2011 19:15

1. Dålig bokvana?
Läser böcker samtidigt,och det slutar med att den ena boken får vänta jättelänge för jag läser nya böcker när den ena tar slut.
2. Föredrar du att läsa en bok åt gången eller flera på en gång?
Jag gillar att läsa en bok i taget,men om det är lite långtråkigt så kan jag läsa flera böcker och långsamt ta mig fram med den andra..
3. Sämsta boken du läst i år?
Hmm. Jag vet faktiskt inte,en dålig  bok minsann.. kanske..nej jag kommer inte på någon!
4. Bästa boken du läst i år?
Förstaplatsen går såklart till Yttersta Offret, andraplatsen till Andens kraft, tredjeplatsen till En prinsessas dagbok 10, fjärdeplatsen till Löftet. Får nog räcka med dessa.
5. Vad anser du om att låna ut böcker? Regler?
Jag lånar ut böcker,men bara till folk jag kan lita på inte tar sönder dem och tar hand om dem!
6. Vilket är ditt favoritspråk att läsa böcker på?
Svenska. Jag kan ju inte engelska jättebra och det är lättare med svenska. Men engelska funkar bra. Och jag läser mest amerikanska eller engelska böcker som är översatta. 
7. Genre du sällan läser?
Det är nog deckare. De är bra ibland,men ofta än de KOKOBENG!
8. Om du kunde läsa på ett främmande språk, vilket skulle du välja?
Jag har ingen aning!
9. Hur många böcker brukar du ha lånade från biblioteket samtidigt?
När jag lånar böcker är det 7-10. Men jag gillar mina egna mer,så jag köper helst,och tills dess så läser jag om mina böcker.
10. Vilken är din favorit bland fiktiva skurkar?
?
11. Vilken sorts bok tar du mest sannolikt med dig på semestern?
God Natt Mr.Tom Det är en tradion jag har! 

12. Den största summa pengar du spenderat i en bokhandel på en och samma gång?
Ingen aning!
13. Den bästa boken du läste förra året?
Förra året? Du skulle frågat då!
14. En bokserie du önskar hade fortsatt längre?
VAMPIRE ACADEMY
15. En bok alla borde läsa minst en gång?
Kommer inte på någon.
16. Mest irriterande karaktär?
Edward i Twilight! Jag började läsa böckerna efter filmen,och tro mig,han förstör hela boken med sitt j*vla face!
17. Om du skulle skriva en bok skulle den heta?
Andrea's guide om bloggar :D Nej jag skämtade! Nej men jag vet inte riktigt!
18. En bok du rekommenderat åt många människor?
Vampire Academy och en Prinsessas dagbok

Av Andrea - 17 september 2011 16:27

Videon finns inte än,därför får ni den med mest tittare!

Hälsningar från landet :)

Kram Andiii♥

Av Andrea - 17 september 2011 14:00

Har en idé. Även om det betyder att ni kommer se vem som ser ut hur senare i Legacy.

Men strunt samma.. Det är en person ni hört talas om i serien.

Det är ingen tävling,men det skulle vara kul om några gissade :)

Ni får inte veta vem det är förren ni ser henne i några delar,förmodligen del 27-30 eller något sådant.  

Det här är tidsinställt från förra veckan :)


Kram Andiii♥

Av Andrea - 17 september 2011 10:37

Hallo ;) God morgon alla läsare:) Hur mår ni? Själv mår jag fint. Det är soligt på landet,men man märker att hösten är här. Det är 7-9 grader ute. Inte så mycket! Fast pappa säger att det är varmt. Får väl gå ut och känna efter senare. Förresten,har någon av er läsare Wordfeud? Sätt ett spel med mig,heter Andilove (Nej har ingen iPhone,men har den på pappas).. Vill spela med någon. Fast jag kan förstås inte spela hela tiden,men det funkar fortfarande Aja. Jag vaknade för någon timme sen och har bara ätit frukost än. Har inga speciella planer för dagen.

Förresten vet någon om Blog Awards går på TV?

Svara snälla då!
Vill gärna se den! Om jag varit i Stockholm skulle jag fråga om jag fick åka till Kista galleria,men nu är det lite långt bort! 

Har fått frågan om hur jag har får apor i menyn,det kommer på måndag som guide.

Både  för hur man gör på blogg.se och bloggplatsen

Det står faktiskt längst ner i min meny,om ni kollar!
Kram Andrea:) 

Skapa flashcards