andilove

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Andrea - 18 september 2011 12:34

Hej! Nu samarbetar jag med bloggtävlingar.com om ett valfritt skal för max 500kr hos http://www.iphoneskal.se/ Vill du ha chansen att vinna ett iPhone skal?


För att delta i tävlingen:

1.Skriv ett inlägg på din blogg och länka till skalet du vill vinna (Max 500kr)  skriva en en kort motivering.
2. Du måste länka till både www.iphoneskal.se & bloggtävlingar.com 
För större chans att vinna:
1.Länka min blogg & följa mig via bloglovin'
Och tänk på,att även om du inte har en iPhone så känner du säkert någon med en,som du kan ge skalet till i present!
Tävlingen avslutas den första november,så ni har ett tag på er!
OBS: Man får välja ibland alla skal som det finns minst ett av i lager.
Man ser lager antal under bilden på produkten.
Jag väljer vinnare och sen skickas skalet hem till er!
Diablo Series for iPhone 3G/ 3GS (Circle)Round Dots Hard Plastic Case for iPhone 4 (Red)Silicone Devil Protective Case/ Cover/ Shell for iPhone4 (Green)Coca Series for Iphone 3G / 3GS (Green-transparent)Unique Copper Coin Grip Pattern Protective Plastic Cutout Case CHard Plastic Faceplate Cover Case for IphoneHard Plastic Faceplate Cover Case for IphoneHOCO Durable Plastic Lotus Skin Case with Front Screen ProtectorLatest Monchhichi Boy in Cubs Suit Pattern Protective Rubberized
 
Kanske vinner just DU någon av dessa roliga skal.
Så kom igen! Var med,kära bloggläsare.
Du sparar upp till 500  kronor på det,och det är en finfin present!
SNÄLLA VAR MED :)

UPD:Ni måste inte ha blogg för att delta,mina fb-vänner kan skriva där och kommentera det,och andra kan skriva motiveringen som kommentar. Dock behövs det inga länkar då!
Av Andrea - 18 september 2011 12:22

Den artonde oktober 2010 grundades bloggen. Alltså är det exakt en månad kvar tills bloggen fyller ett. Vad vill ni ha på bloggens födelsedag?
Det kan vara allt ,'musikspecial' eller något. 

Jag behöver ideér! Och så ni vet,den artonde oktober ska jag ha 20 följare! Så snälla följ bloggen via bloglovin' 

Och snälla,var med i tävlingen  om iPhone skal som kommer strax! Alla tävlande får en länk!  Även om ni inte vinner!

Kram Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards