andilove

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Andrea - 19 september 2011 20:44

Ska kolla på svenska hollywoodfruar nu,så ni får extra dagens låt&godnattvisa imorgon!

Kram Andrea:) 

Av Andrea - 19 september 2011 18:16

Sorry om bilderna inte var bra,men jag visar i alla fall det jag köpte.

  Min stickade tröja♥ Den är jättebekväm!   Det nya läppbalsamet!   En långärmad   Sneakpeak på min kappa   Första  boken i serien med de tre böckerna jag köpte   Det för naglarna   Mössan&halsduken!  Jag tycker det var fina och bekväma kläder är jag är nöjd! Och mina andra inköp gillade jag också! Snart ska jag ha fotbad:D

Av Andrea - 19 september 2011 18:08

Dagens guide har jag fått frågor om 3 ggr. 

Så jag har en video om det här! Imorgon kommer en video om fallande saker på blogg.se

Here it comes!


HEMSIDAN: http://www.glitter-graphics.com/generators/falling_objects.php


Förresten,är lite irriterad. Någon kommenterar i mitt namn på thesimsblogg.

Kolla här är kommentarerna. Asså från när jag hittade att någon kommentera i mitt namn.



Andrea

Andrea

Måndag 19 sept 14:39

Vem är det som använder andras namn? Nu råkar det vara så att jag SOV klockan 07.11 Jag använder 2 olika IP:S


Men kan inte folk bara stå för sin åsikt med sitt namn?


 

http://andilove.bloggplatsen.se


Andrea :)

Andrea :)

Måndag 19 sept 16:40

öhm ojasan jag hade visst lite fel eftersom jag faktist inte sov då :/
utan jag kollade in din blogg lite då hehe :)
och jag hade glömt att jag kommenterat det där ;)

 

http://andilove.bloggplatsen.se 



Första beviset:

Kommentaren som den skrev i mitt namn först,skrevs när jag låg i sängen och SOV(klockan 07.11)

Andra beviset:

Jag skriver inte smileysar efter Andrea,och när jag gör det är det en sån hän smiley :D

Tredje beviset:

Hur ofta ser ni mig skriva öhm..Dessutom brukar jag inte ha små bokstäver där det ska vara små,och oftast så är orden inte så här 'osm' utan 'som'

Fjärde beviset:

Den andra kommentaren,den med 'öhm ojsan' skrevs när jag var på väg hem från dansen. Jag hade inte tillgång till internet då!


Tills sist blev jag irriterad och skrev till den här personen i en kommentar(vet ju inte vem det är)


 

Andrea :D

Andrea :D

Måndag 19 sept 18:06

SLUTA VARA JAG!
KOMMENTERA I DITT EGET NAMN! JAG ÄR INGEN IDIOT SOM INTE VET NÄR JAG VAKNAR. JAG VAKNADE HALV ÅTTA! KLOCKAN 07.11 SOV JAG. DESSUTOM GICK JAG INTE TILL EN DATA FÖRRENS KLOCKAN VAR 5 ÖVER ÅTTA.
SLUTA KOMMENTERA I MITT NAMN.
DEN ANDRA GÅNGEN DU GJORDE DET,SATT JAG OCH VÄNTADE PÅ BUSSEN EFTER MIN DANS. JAG HAR BEVIS PÅ ATT JAG INTE VAR HEMMA DÅ!


SÅ KOMMENTERA I DITT EGET NAMN.


FÖRLÅT SANNE FÖR ATT DET BLEV SÅ HÄR I KOMMENTARERNA PÅ DIN BLOGG,MEN JAG BLEV BARA SUR FÖR ATT FOLK TAR ANDRAS NAMN OCH KOMMENTERAR FÖR SAKER DE INTE KAN STÅ FÖR SJÄLVA!

 

http://andilove.bloggplatsen.se 



Ja,om något mer händer så berättar jag för er! Kram Andrea♥



Av Andrea - 19 september 2011 14:21

http://andilove.bloggplatsen.se/2011/09/18/6263162-vinn-ett-iphone-skal/ Ni vet den

Det står skriv en kort motivering på er blogg,men har ni inte det får ni skriva på facebook(bara om ni är vän med mig så ni ser det) eller kommentera.

Jag kom på att alla inte har blogg.

Och bara så ni vet måste 15 delta så det ska funka(inte mina regler)

Så även om ni inte är i behov av det kan ni kommentera och ge i present eller något!



Ska snart på dans,eller nää om typ en timme!

Vi hörs senare!

Kram Andrea :) 

Av Andrea - 19 september 2011 07:59

Hello! Bloggar lite snabbt innan min frukost är klar. 

Ska gå  till skolan  snart.  Gympa :/ Hoppas det blir innegympa i alla fall!
Sen klockan halv fyra har jag dans. Och efter den åker jag hem!

Och då ska jag fixa och berätta hur man får fallande saker i menyn.

Nu en snabb bild på mig just nu:    Juste,tröjan jag har på mig är den stickade jag köpte igår!

Kram Andrea:) 

Skapa flashcards