andilove

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Hur man får fallande saker i menyn-bloggplatsen

Av Andrea - 19 september 2011 18:08

Dagens guide har jag fått frågor om 3 ggr. 

Så jag har en video om det här! Imorgon kommer en video om fallande saker på blogg.se

Here it comes!


HEMSIDAN: http://www.glitter-graphics.com/generators/falling_objects.php


Förresten,är lite irriterad. Någon kommenterar i mitt namn på thesimsblogg.

Kolla här är kommentarerna. Asså från när jag hittade att någon kommentera i mitt namn.



Andrea

Andrea

Måndag 19 sept 14:39

Vem är det som använder andras namn? Nu råkar det vara så att jag SOV klockan 07.11 Jag använder 2 olika IP:S


Men kan inte folk bara stå för sin åsikt med sitt namn?


 

http://andilove.bloggplatsen.se


Andrea :)

Andrea :)

Måndag 19 sept 16:40

öhm ojasan jag hade visst lite fel eftersom jag faktist inte sov då :/
utan jag kollade in din blogg lite då hehe :)
och jag hade glömt att jag kommenterat det där ;)

 

http://andilove.bloggplatsen.se 



Första beviset:

Kommentaren som den skrev i mitt namn först,skrevs när jag låg i sängen och SOV(klockan 07.11)

Andra beviset:

Jag skriver inte smileysar efter Andrea,och när jag gör det är det en sån hän smiley :D

Tredje beviset:

Hur ofta ser ni mig skriva öhm..Dessutom brukar jag inte ha små bokstäver där det ska vara små,och oftast så är orden inte så här 'osm' utan 'som'

Fjärde beviset:

Den andra kommentaren,den med 'öhm ojsan' skrevs när jag var på väg hem från dansen. Jag hade inte tillgång till internet då!


Tills sist blev jag irriterad och skrev till den här personen i en kommentar(vet ju inte vem det är)


 

Andrea :D

Andrea :D

Måndag 19 sept 18:06

SLUTA VARA JAG!
KOMMENTERA I DITT EGET NAMN! JAG ÄR INGEN IDIOT SOM INTE VET NÄR JAG VAKNAR. JAG VAKNADE HALV ÅTTA! KLOCKAN 07.11 SOV JAG. DESSUTOM GICK JAG INTE TILL EN DATA FÖRRENS KLOCKAN VAR 5 ÖVER ÅTTA.
SLUTA KOMMENTERA I MITT NAMN.
DEN ANDRA GÅNGEN DU GJORDE DET,SATT JAG OCH VÄNTADE PÅ BUSSEN EFTER MIN DANS. JAG HAR BEVIS PÅ ATT JAG INTE VAR HEMMA DÅ!


SÅ KOMMENTERA I DITT EGET NAMN.


FÖRLÅT SANNE FÖR ATT DET BLEV SÅ HÄR I KOMMENTARERNA PÅ DIN BLOGG,MEN JAG BLEV BARA SUR FÖR ATT FOLK TAR ANDRAS NAMN OCH KOMMENTERAR FÖR SAKER DE INTE KAN STÅ FÖR SJÄLVA!

 

http://andilove.bloggplatsen.se 



Ja,om något mer händer så berättar jag för er! Kram Andrea♥



 
 
sofie

sofie

19 september 2011 19:33

kika in på min blogg : http://sofiestankar.bloggplatsen.se/

http://sofie

Andrea

19 september 2011 20:44

Ok

 
Ingen bild

Anonym

21 september 2011 15:24

Du länkade aldrig inlägget!

Andrea

21 september 2011 15:41

Vadå för inlägg

 
Ingen bild

Anonym

21 september 2011 20:20

Alltså så man kan komma till den där sidan!

Andrea

21 september 2011 20:22

Aha juste! Förlåt Malin :)

 
Ingen bild

Anonym

22 september 2011 07:39

Malin?
Jaha, nej jag är inte Malin, jag är hennes syrra från samma dator!

Andrea

22 september 2011 17:25

Jaha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards