andilove

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Andrea - 22 september 2011 19:15

Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på en skogsväg intill. Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.

Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.

Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma:

- Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och…


Mamman avbröt Max, log stort och sa:

- Vet du – den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!

Vid middagen berättade så Max:


- Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och – Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma…

Hon log, nickade och bad honom fortsätta. Max fortsatte:

- Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!


Sensmoralen: Avbryt aldrig någon som pratar!!!


Från funnythings :D

Av Andrea - 22 september 2011 18:52

Skojig låt tycker jag :D Rolig att lyssna på!

Kram Andrea♥

Av Andrea - 22 september 2011 18:22

Det är ungefär samma. I början i alla fall. Lär dig genom att kika på videon.
  Förresten,det blir kanske dålig uppdatering imorgon,men tänk på att vi bland annat kommer baka cupcakes,då blir det bilder&recept,sen så kommer jag ta lite flummiga bilder i smyg :P Fett elakt av mig! Haha :)

http://www.glitter-graphics.com/generators/falling_objects.php#


Kram Andrea♥

Av Andrea - 22 september 2011 18:03

Låten är bara så bra. Jag är inte deprimerad eller så,men det är inte efter mina känslor jag lyssnar efter. Eller när jag tänker efter,ett tag när jag var riktigt ledsen gjorde jag det,men inte vanligtvis.

Kram Andrea♥

Av Andrea - 22 september 2011 17:27

Ja,inte samma raketfart som förut. Och det märker man ju på besökarna:)

Men ibland är det ju ju så! Right?

Dessutom kommer det vara lite så..

Imorgon ska ju Teda,Issa&Sofie sova över,men jag ska fixa tidsinställda ifall att vi inte hinner blogga,på lördag kväll fyller min kusin år,men jag hinner blogga på dagen när Sofie,Teda&Isadora gått,sen på söndag ska jag nog inte göra något speciellt. Då börjar jag nog blogga som vanligt.

Och min inaktivitet idag berodde på att jag slutade tre och duschade(hade gympa som sista lektion),sen gjorde jag läxor och läste!

Ska snart fixa videon för fallande saker på blogg.se 

Vi hörs om några minuter.


Kram Andrea♥

   Morgondagens saga! Säg hej till HISTORIEN OM CORNYN :)
Kram Andrea♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards