andilove

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Andrea - 25 september 2011 21:26

Gårdagens(Castle Walls - T.I & Christina Aguilera)

Dagens:(Feeling alright-Rebelution)

Hörs imorgon!

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 25 september 2011 20:48

Yaldas blogg :) http://yaldaaliiii.devote.se/  

Bra blogg!
Kram Andrea♥
Av Andrea - 25 september 2011 20:30

Gårdagens:(Pitbull&Timbaland-Pass at me)Dagens(Från hjärtat - HighWon)Kram Andrea♥


Av Andrea - 25 september 2011 19:36

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20,Del 21,Del 22,Del 23,Del 24,Del 25,Del 26,Del 27

Willie-Oliv
Lovisa-Vinröd
Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 
Lisa-Marinblå
Ella-Aqua Marine
Amelia- Orange
Putte- Brun
Gäster- Grå och neonrosa

Så här läser du Legacy

Okej,nu vet ni det! Dags att sätta igång :)

 Amelia: -Morgon,ljuva morgon.  -Hmm! Vilken smärta jag har på axeln!Isac:-Åh,det passar om jag går med i fotbollsklubben. Eller? Hmmm! Juliette: -Gud! Jag fyller fjorton idag. Oh! Och Putte med.  -Gud! Vi fyller fjorton idag!

Putte: -Jaa! Undra om fröken Melonie firar oss..

-Ja,tänk om vi får cupcakes!" Gud! Isac  är  förkyld.  Jag har alltid varit med honom i skolan,och då avgudar tjejerna honom. Kommer de hata mig eftersom jag är hans tjej?"  På kvällen fyller Putte år.


-YEEEEEEEEY! " Tänk om jag hade en förälder hos mig,inte för det är fel på mr.&mrs. Legacy. Men Juliette klagar alltid på sin fd. otrogna pappa. Tänk om jag hade någon att klaga på. Eller älska."  -Dags att fylla fjorton. Dags att fylla fjorton. Dags att börja på högstadiet! Bye bye mellanstadiet&lågstadiet!   -Smoothie skulle ju passa fint.  På morgonen nästa dag var det dags för utflykt. De gick till Bistron.  Lovisa :- Mina två barn. Tänk om Tom gått med dem nu. Åh gud,han skulle slutat high school om bara några månader.   - Men du Mel,ska inte du också göra läxorna?

Melanie:- Eeh,Julli,de är tills på torsdag.. Varför göra idag?

- För att det är onsdag kanske?!     -Åh! Nu mår jag bättre! Vilken god medicin..Men vänta! Det här är ju Toms gamla elixir! Shit,tänk om jag blir sjuk!?   -Nepp! Mådde bättre av den mystiska drycken.  Tom - Yeah yeyeye! Vilken musik!!   - Julli,vill du bli ihop med mig?

   -Skojar du med mig?

   -Va!? Putte blev förkrossad. 

   -Idiot! Tror du jag är kär i dig?

   -Ja-- Jag vet inte!

   -Jaha,men jag är i alla fall..

   -I alla fall?? Fortsätt!

   -Ja jag är i alla fall ihop med dig nu!

   -Puh!!

   -Åh! Böcker om psykologi är intressanta. Jag kanske borde bli något i den stilen!   -Julli,jag kopierar din läxa!

  -NEJ! Idiot,söta idiot!-ÅH! Mamma,pappa,Zachie,Tom! Kom tillbaka♥

Av Andrea - 25 september 2011 12:15

God morgon! Idag vaknade jag klockan 11,utsövd,till skillnad från igår.

Idag ska jag åka till min morfar som fyller nittio idag,eller igår eller när det var(nej,jag är inte en sån som inte håller koll om det,men när han föddes i Iran för ungefär nittio år sedan,skrev man inte ner sånt,typ)

Annars är det väl mest läsa,läsa&läsa!
Haha ;)

   Kram Andrea!

Skapa flashcards