andilove

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Andrea - 27 september 2011 20:33

Haha,flera låtar har jag hittat i min nuvarande mobil,Abtins gamla.

Fast jag hade hört många av de förut.(Min mobil är trasig&jag får en ny i julklapp typ,men den här är bättre än min förra så det gör inget!)

Kram Andrea♥

Av Andrea - 27 september 2011 20:30

Bra låt,vad tycker ni?

Kram Andrea♥

Av Andrea - 27 september 2011 19:29

Idag efter skolan gick jag hem och tog lite pengar,sen lämnade jag alla mina böcker på biblioteket och gick och köpte mat till Piggi och Tingeling!

Sen så gick jag till Akademinbokhandeln och köpte boken Svart Ängel,fjärde delen i House of Night :)

(Läste alla de tre jag köpt förra veckan i lördags)

Sen så gick jag till biblioteket igen och köpte en bulle och satte mig och läste :)
Det är skönt att de liksom gjort som ett litet café,eller vad tycker ni?

I alla fall så stannade jag där i ungefär 40 minuter och sen gick jag hem.

Det var vad jag gjort idag!

Om ni undrar är jag på sida 190

 

Aja,ska säga till er att HoN serien är väldigt bra,och trots jag hade en negativ känsla till den från början gillar jag den.

Men den är inte bättre än Vampire Academy.

Faast,det hindrar er inte från att läsa den,och jag tycker det är värt att köpa båda 2 serierna.


Bokmalen har talat!

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 27 september 2011 15:59

(Hittad här: http://hhafstrom.blogspot.com/)


Kommentera om ni fattar :) 

Kram Andrea♥ 

Skapa flashcards