andilove

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Andrea - 28 september 2011 20:14

  Då har man länkbyte med den här tjejen :) Klicka på bilden eller länkarna nedan för hennes blogg!

http://lisalassi.blogg.se/ http://lisalassi.blogg.se/ http://lisalassi.blogg.se/

Av Andrea - 28 september 2011 19:25

Ska läsa på läxan,sen fortsätta skriva Cornyn delar. Har skrivit till del 4..Kram Andrea♥

Av Andrea - 28 september 2011 18:45

Just nu läser jag om Airhead(första boken alltså,inte hela serien,de läste jag klart förra veckan) Nu Inna,med låten Hot

Kram Andrea♥

Av Andrea - 28 september 2011 18:35

   Först George's svägerska,Andys fru,Ofelia-sjuttioe-åttiotalskvinnan (vuxen)   Sophie-Mellanbarnet,prinsessälskande,bagaren och skämtsam   Roliga,tjocka,farbroriga,pappiga Andy!   Snygga,självsäkra,killmagneten Rose! Alla killars kärlek och alla tjejers drömkompis(bortsett från fienderna,de tjejers vars killar gjort slut när Rose flyttade till stan från Sunset Valley)  Och lille söta Oliver! Han bara rolig :D

Av Andrea - 28 september 2011 18:23

Men Cornyn med Andy kommer vara sällsynt. För idag när Teda,Sofie&Isadora var hemma hos mig så körde vi med Cornyn orginal och då hände ganska mycket roligt :)
Som Teda sjöng,killar,killar&killar :)
Ja,om ni undrar så var det där till för att skämma ut Teda på bloggen haha :D

Förresten,igår när jag läste Svart Ängel så var det så här på kvällen och då blev jag lite rädd,så jag var tvungen att läsa klart. Fast..det slutade ju liksom mitt i,känns det som.

Aja! Hörs senare♥


Kram Andrea♥ 

Skapa flashcards