andilove

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Andrea - 29 september 2011 22:31

Sett klart filmen :) Den var rolig :D

Ska sova nu!
Kram Andrea♥

Av Andrea - 29 september 2011 19:59

Tror jag tänker se

 Big Mommas hus PosterHar aldrig sett den och undrar om den är  bra :)

Någon som sett den och vad tycker ni?

Av Andrea - 29 september 2011 19:46

Hello :) 
Kom hem för typ 45 minuter sen,och då åt jag mat(lax&potatis).

Nu ska jag hyra någon film. Ville se Monte Carlo men den har tydligen inte ens kommit till Sverige än?Segt! 

Aja,ska leta vidare. 

Någon bra film? Jag vill se En shopaholics bekännelse eftersom jag läst böckerna men den hittar jag inte. Inte förra gången så varför nu?
Dagens godnattvisa:

 Kram Andrea♥

Av Andrea - 29 september 2011 17:20

Hello!
Idag läste jag klart Frostbite.

En sak som irriterar mig är att jag läser böcker på engelska så långsamt.

Den här tog typ två och en halv vecka.

Ni kanske typ tänker 'Skryto,jag läser svenska böcker på mer än en månad' men det är ju inte det det handlar om..

Skillnaden är det att jag har en vana att jag läser ut bra böcker snabbt som blixten.

Dåliga böcker kan jag skjuta om sidan och läsa någon annan samtidigt så jag inte tänker på den på ett tag..

Men å andra sidan,så tycker jag 2&½ vecka ändå är bra att kunna läsa ut en bok på engelska med 326 sidor. Inte för att jag förstår alla ord,men grejen är det att man ska komma ihåg det viktigaste. Att Rose höll på att äta gåslever är inte viktigt att veta,även om jag nu råkar göra det liksom!

 

I alla fall,recensionen på Frostbite kommer den första oktober,lördag.

Det var det som var 'snart'et  :) 


Om 45 minuter har jag piano så ska sätta på mig jeans(har kjol på mig) och öva lite på pianoläxan.(för alla andra är klara!)


Vi hörs såklart senare!

Kram Andrea♥ 

Skapa flashcards