andilove

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Andrea - 30 september 2011 22:07

Klar med En Shopaholics bekännelser! Ska lägga mig och läsa en lång stund nu :)
Ni får höra allt(eller lite mindre) om filmen imorgon!
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 30 september 2011 20:14

Nu blir det Shopaholictime :D

Haha :)

Videon är liksom lite... Jaa,ni ser!Haha ;)

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 30 september 2011 19:57

Den här låten är bra,men den skulle vara ännu bättre om den inte var till för Twilight :)
Skoja bara,jag vill faktiskt se filmerna även om Vampire Academy är 1000 ggr bättre! Kram Andrea♥

Av Andrea - 30 september 2011 19:52

Haha :) Här kommer några bilder från förra veckan när T,I&S sov över!   När jag och Issa gjorde läxor :) Erkänn att den här bilden är söt♥   Och att den här är tvärtom :D  Haha kolla Sofie :D   Här är vi mer normala :D   När vi bakar cupcakes   Min otroligt konstiga min beror på att jag skar mig!   Spelar cityville -.-    Haha Teda :D   Söta♥   Isadora i fokus :P   På morgonen efter.  Stekta pannkakor minsann :)


Hörs senare,ska se på film snart nu!

Av Andrea - 30 september 2011 18:45

 

Av Andrea - 30 september 2011 18:07

Now it's mine :)
Var på Ica med pappa för fem minuter sen ungefär och då såg jag att den gick att köpa :)
Så jag köpte den och pappa en annan så blev det 2 filmer för 99 kr :)
Det är bra,för jag övervägde att köpa den via bredband igår på film2home för 99!
Och nu fick jag den för 49.50


Så jag ser liksom inte på Big momma 2 idag..

Det får väl bli imorgon.

Förresten,har bestämt mig för att inte bara ha en recension i månaden! Utan en månad där jag recenserar olika serier. (Eller,olika böcker.. Men oftast en serie i månaden)

Den här månaden ska jag recensera  En shopaholic (ofc?!)


Börjar på måndag. Imorgon är det ju Frostbite,och på söndag Legacy.

Dessutom kommer nog En shopaholic filmens recension imorgon.
Får se om den är lika bra som böckerna..
Inte för att jag tror det meeen ni vet :P
Haha :)

Hörs senare!

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 30 september 2011 15:45

George-Grå

Meg-Grön

Cho-Gul

Maggie-Violett

Lisa-Röd

Övriga-Rosa

Berättarröst-Svart


[Läses] [Delar]

  Ett år hade gått och Meg var i femte månaden. Hon hade förlåtit George,eftersom han helt klippt av kontaktbandet med Cho.   Maggie:-Mamma! Mat! George -Är du hungrig?

-Men pappa,jag åt ju precis.
George var förvirrad. För några månader hade han&Cho bestämt träff. Hon hade något att säga. Han trodde deras affär var avslutad och undrade vad hon ville.   En timme senare hemma hos Cho lekte hon med spegeln.  -Cho!,sa han med en sträng röst. Vad är överraskningen?

Cho:  -Va? Fattade du inte det? Det är ett barn. Vårt barn. En son som heter Willie(jag valde inte,Cho ingår inte i mitt hushåll)   Ett par månader efter att Madielyn fötts.

-Meg,jag måste snacka.

-Ja,George.  -Det är slut?

  -Va? Nej George säg inte att du fått sparken!

  -Inte jobbet. Oss.

   -Varför?

   -Jag har en son. Och jag ska ta hand om honom.

   -Men våra döttrar då?Tänkte du på Madielyn,Maggie och Lisa?

   -Ja. Jag&Cho tar Maggie,Madielyn och Willie,så får du Lisa.

   -Jaså,så Lisa ska inte få leva ditt kändisliv? Vad är det för fel på henne.

   -Inget. Men du,nu stöter du bort henne.  -NEEEEEEEEJ!


Plötsligt dog hon av matbrist&sorg. Även om det var hans ex,så sörjde George henne. Vem skulle nu ta hand om Lisa?

Som en räddare i nöden ringde hans gamla bästa vän Cori,och undrade om hon kunde göra något som tack för allt. Han svarade ta hand om Lisa. 4 barn var ett för mycket. Även om hon gick på internat.  -Cho,vill du gifta dig med mig?  -Såklart G-mannen!  De flyttade ihop,gifte sig och det blev dags för Madielyn&Willie att fylla år.  Ett par timmar senare så sprang Cho till forskningsinisutetet. Hon hav 3000 kr för att kunna göra sig själv till människa.Vampyrlivet blev för komplicerat.   Hon inväntade tolvslaget.Hon tyckte det gav extra effekt.  "Kör hårt nu Choss"    -AAAAAJ   -Bort ondska!   -Willie! Tänk att du fyllt ett! Ååh lilla lilla W-man. Nej vänta,det låter som woman haha!  -Cho satte igång med att laga våfflor till frukost. Hon tänkte sova sovmorgon och tyckte att Maggie kunde värma frukosten innan skolan.-Vilken skön känsla att inte känna dofter x 100! Att vara normal!

Av Andrea - 30 september 2011 14:34


Titel: Big momma's house

Regissör: Raja Gosnell

Utgivningsår:2000

Skådespelare:Martin Lawrence, Nia Long, Paul Giamatti, Anthony Anderson,Terrence Howard, Jascha Washington, Ella Mitchell m. fl

Manus:Darryl Quarles, Don Rhymer

Betyg:4,5/5 - Den var bra,men tråkig i början. Bättre med något som tar en med storm!

Lång: 98 min

Genre: Komedi

Handling:

En FBI-agent och hans kollega får i uppdrag att bevaka en kvinna och hennes son som har kopplingar till en förrymd brottsling(hennes ex).

När kvinnans mamma åker bort låtsas Malcom vara kvinnans mamma för att lirka ut hemligheten. Han klär ut sig till Big Momma


Flera tycker filmen är dålig,bland annat min pappa.men jag tycker den var rolig :D

Filmen är ändå rolig och idag ska jag se tvåan.

Big Momma's House 2



Skapa flashcards