andilove

Alla inlägg under september 2011

Av Andrea - 21 september 2011 20:44

Förresten Malin(och alla andra!). Länken till hemsidan för fallande saker finns här:http://www.glitter-graphics.com/generators/falling_objects.phpKram Andrea♥


Av Andrea - 21 september 2011 19:09

Ord och/eller meningar inom situationstecken ,tex "Hej" betyder att man tänker

Ord och/eller meningar efter bindessträck,t ex ; -Hej på dig betyder att man pratar

Ord och/eller meningar som är inom såna här ** betyder att något händer, t ex *Telefonen ringer*

Ord och/eller meningar  som är som vanligt,alltså : Lisa gick till bordet, betyder att det är berättarröst.

Ord och/eller meningar med kursiv text (se orden tidigare) betyder att man läser något tyst,t ex Om Alma sedan skulle köpa 2 äpplen för 3 kronor styck,hur mycket får Alma betala när hon lägger ihop äpplena med päronen?                      (Har tröttnat på att skriva det under bilden så jag länkar alltid hit!)










Av Andrea - 21 september 2011 19:07

 

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20,Del 21,Del 22,Del 23,Del 24,Del 25,Del 26

Willie-Oliv
Lovisa-Vinröd


Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 

Lisa-Marinblå

Ella-Aqua Marine

Amelia- Orange
Putte- Brun

Gäster- grå och neonrosa

Så här läser du Legacy

Okej,nu vet ni det! Dags att sätta igång :)


 Juliette -Men Putte då! Visst är det hemskt att Tom dog!?
 Putte: -Ja,men jag kände inte honom!
  -Klart du inte gjorde dummer! Du fanns ju bara för mig innan! 

"Fanns bara för mig. Det är klart att hon inte menar det som jag vill,men man kan alltid drömma"  Amelia:"Jag fyller år! Och Isac :) Wohooohoo!" Isac:- Jag fyller ååår!Jag fyller åår!  -Isac,innan jag ändrar min frissa och allt vill jag säga något jag velat länge.

 - Vad?

 - Isac,jag älskar dig!

 -Jag med Amelia! Du är den bästa vännen jag någonsin haft.   -Jag menade inte så.." Suck! Klart han inte gillade mig"

   -Amelia,menar du så här?

   Och så frågade han chans och de blev ihop.   Amelia ändrade sina kläder!   Och åt lite hummer.      Hon bestämde sig för att sova i trillingarnas rum eftersom bara Juliette sov där.   På morgonen vaknade Isac och startade dagen med att ha en tyst minut för Tom.  Lovisa:-Isac,jag hörde att du och Amelia belv ihop?

 -Ja mamma.

 -Så hon ska inte flytta ut?

 -Va?! Var fick du det ifrån?

 -Jag och pappa hade pratat om det..

 -Den idioten?

 -Gubben,han är ingen idiot.

 -Mamma,han stack med en j*vla butler. Det är klart att han är en idiot.

 -Men..du,var snäll förut? 

 -Var jag? Du kunde ju kolla under ytligheten. Och inse,en dag om idioten ser en snygg tjej börjar en ny kärleksaffär.

-Men gubben..

-Äh tyst bara.

"Jag hade aldrig sett det på det viset. Kan han ha rätt?"  -Nananana var snygg jag är!   -Hörru,vill du att jag ska lära dig att spela piano?

   -Jättegärna. Men vi har inget!

   -Jag lär dig såfort jag fixar ett!

   -Tack! Du är så som en storasyrra ska vara!

  Amelia hade inget att göra,så hon hängde upp tvätten.   -Åh! Hej mormor. Nejmen,de är gifta igen! Visste du inte det? Gud! Förlåt! Ja,jag ska hälsa henne att han är en idiot. Men jag har redan sagt det. Kram!  -Ska vi gå ut på stan?

  -Som en dejt eller?

  -Ja,vi kan gå på bio eller något!

  -Nice :)  -Mormor! Är du här?

 Susanne:-Hej pojk! Ja,jag är här. Vem är tösen du har med dig?

 -Åh? Amelia? Hon är min flickvän!

 -Fin tös det. Mycket bättre val än din mors. Men utan idioten skulle du inte funnits.

 -Eh mormor!

 -Jag skojade bara pojk.  Eller nästan! Vi ses någon gång!

 -Hejdå mormor!   -Oohh! Hörde man i skuggorna...

Juliette hade pyjamasparty(på sätt och vis) med Putte  -Wroom! Vem vinner,vem vinner? 
 -Mål!

-Åh! Lika,IGEN!

-Vi är lika bra Julli!

-Haha,Putt! 

   -Aah! Når inte kläderna! Nu måste jag resa mig upp.



 


Nästa del kommer på måndag 






Av Andrea - 21 september 2011 18:39

Hello♥ Idag kom Isadora,Teda&Sofie hem till mig efter de slutat.

Vi gjorde först mellis,varma mackor och varm choklad(eller jag drack oboy,och de en mjölk,kakao&socker blandning för oboyen tog slut).

Sen så körde vi på Cornyn/(familjen som kommer på fredag)

Har fler bilder,men ändå liksom inte.. Eftersom jag inte fotar hela tiden när jag spelar sims med kompisar. Sen för typ en timme sen gick Teda,och för en halvtimme sen gick Issa&Sofie! 

Sofie&Teda ska sova över hos mig på fredag,och kanske Isadora! 

Då ska vi baka cupcakes&bada jaccuzi! Och andra grejor!

Aja,ska i alla fall skriva del 2 av Cornyn. Och fixa en Legacydel!

Cornyn kommer nästa vecka,alltså nästa del! Sitter och lyssnar på musik annars.¨


Och en sak till alla som är negativa mot min blogg,min blogg har besökare,har aldrig noll.. mitt genomsnitt är ungefär 40-50? Betyder det ingen eller vad?

Dessutom,ödsla inte er tid på att klaga på folks bloggar som lyckats. Lägg mer tid på era ,om ni har, så att dem blir bra.

Kram Andrea♥

Av Andrea - 20 september 2011 20:26

Om ni vill adda mig på Wordfeud så heter jag Andilove haha :)

Skriv gärna vem ni är ifall ni kollar min blogg! Just nu kör jag med Malin som har minbokblogg :) Haha!

Nu dagens låtar!

 How to low - Lil Wayne


Och


Rehab-Amy Winehouse

Kram Andrea♥ Den wordfuedspelande nörden :D Haha!

Av Andrea - 20 september 2011 20:17

Juste! Vill bara säga att vi hade NO med 5:a's lärare,och vi har konstruerat fordon.

Och bilen jag gjorde med Elis,vann! Yey,SegerVinnaren,Yey,Segervinnaren(vi döpte den till det. Men hallå,det eller Fordon,som var Elis förslag :D)

I 5:a vann Teda&Issa! 


Flo Rida - Good Feeling 


(Finns ingen video än,därför tog jag den med mest träffar/tittar)


Den här gillar jag :D Fast jag gillar ju den andra också!

John West - Loved You Tonight



Av Andrea - 20 september 2011 20:06

Vad heter tjejen som  glömt att blogga?

-Jo Andii,jo Andrea :D

Haha! Men min dator var trasig,och jag var på min storebrors men har ville inte att jag skulle vara inne på bloggar och så! Det skulle vara 'bögigt' på hans data tydligen.
Yeah! Fast jag svarade på kommentarerna ändå!
Men idag hade jag musik som sista lektion,och då skulle man  skriva noter till en låt på piano. Jag går ju på piano så när jag kom hem spelade jag noterna(man fick inte göra det) tillsammans med ackord! Och när jag kom till pianon sa min lärare att den var jättebra :)

Och sen har jag börjat skriva en berättelse,men den är mer som en bok.. Eller den blir.

Har börjat på det tredje kapitlet. Den har inget namn,men ni får höra de fem första meningarna. Fast ni kommer inte fatta vad de handlar om men jaja!


Kapitel 1-Stranden

Det var sommar. Den varmaste dagen i juli enligt tidningen. Jag och  mina föräldrar skulle åka till stranden. 

-Sandra,har du packat allt?,frågade min mamma Helén från undervåningen.


Kan berätta lite kort att något dåligt händer på stranden!

Haha :)


Juste,det kommer en video för fallande saker i menyn en annan dag! Hinner inte nu!

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 19 september 2011 20:44

Ska kolla på svenska hollywoodfruar nu,så ni får extra dagens låt&godnattvisa imorgon!

Kram Andrea:) 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards