andilove

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Historien om Cornyn[3]

Av Andrea - 7 oktober 2011 18:00

  George-Grå

Cho-Grön

Maggie-Violett
Lisa-Röd
Övriga-Rosa
Berättarröst-Svart
Madilyn-Blå
Willie- Marinblå

[Läses] [Delar]

 Cho:-F*n vad jag är trött. Klockan är 01.00 och barnen är vakna! ÅAH! Kan de inte växa upp eller vad? Eller ifall sluta göra i blöjan.  -Naaww gubben! Har du gjort i blöjan,nähä det var din syrra

[Cho är fortfarande sur för att George dissade henne och skaffade ett barn när han inte visste att han gjort Cho på smällen]   -Och Raymond ville så gärna ha kakan,så han stal den.Slut Maggie:  "Wooh! Vad härligt att ta en morgondusch"  George:"Vad härligt med ett morgondopp.Men nu får jag väl gå in och ta hand om ungarna"   Medans Willie sov så satte George igång med uppfostringsträningen.  -Res dig upp sså går det enklare,gumman

-Papa,var är mama?

-Mamma? Cho är i trädgården.

-Näej! Mama.

-Meg?,George stelnade till. Han hade inte pratat om henne på flera månader,och en liten barnunge var inte direkt den han hade tänkt prata om det med

.Ja Meg.Mama Jag vill till mama.

-Vill du dö? För det är enda sättet att träffa mamma. Annars så har du supersnälla Cho här,som inte misshandlar dig eller dina systrar.

-Cho!Cho,snäll.

-Ja,Cho snäll.Samtidigt blev det första skoldagen.   -Var är alla andra?Har jag missat något!

Busschaufför:-Nej tjejen,du bor längst bort och hämtas först.

-Puh!   -Uff vad smutsigt.    -Gumman det får räcka för idag. Din bror har vaknat.   -Vem är pappas lilla pojke? Det är W-mannen :P   Samtidigt arbetande Cho i trädgården. Hon är trädgårdsmästare.   Hon gick in i växthuset och skördade lite.   Och George ändrade Willies frisyr.   Sen lekte han som ett småbarn   Till sist lärde han honom att gå.  Cho åt lite av sina tortellinis. Hon blev utmattad av sitt jobb&barnen -Godnatt älskling.

-Natti älskling♥

 
 
anonym

anonym

7 oktober 2011 20:45

andrea vart gör du alla dina bilder? har du photoshop?

http://konstenmedäpplen.blogg.se

Andrea

7 oktober 2011 21:02

Hej Issa :) Jag gör de i Photoshop Elements 4.

 
Ellen

Ellen

7 oktober 2011 22:10

Så himla fin matta du har i barnrummet! :)

http://spelasims.se

Andrea

7 oktober 2011 22:35

Tack :) Jag och mina kompisar jag har familjen med gillar den mycket :P Den är från kittet Cute Studie Art

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards