andilove

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Längtar till jul!

Av Andrea - 3 november 2011 22:16

Åh,snälla kan det inte bli jul?
Få julklappar,göra/ge julklappar,samla släkten,julgranar,snö,pryda mitt fönster med vintersaker,pepparkakshus med mina kusiner(tror det blir sagoslott iår),baka lussebullar,julkalendern(ja,jag gillar fortfarande det),tja,tekniskt sätt älskar väl jag allt som har med jul att göra,även om jag inte tog upp det.

Och så längtar jag till nyår för då får jag mina 1200 för dessa månader utan godis :D
Och 1200 kronor kan bara betyda en sak-BÖCKER :D Ska såklart spara lite också.

Nu får ni lite gamla juliga bilder:

(Hoppas mina kusiner inte blir arga ifall att de finns på bild,säg till isåfall! :D)

 

År-08,måste vara nogranna

Haha,vad jag ser konstig ut

Detta är alltså vår "afrikanska byskola" som vi döpte den till när rektorn råkade ha sönder taket!

År 09,kyrkan&byggnaden intill,vad var det nu igen? Och såklart,vagnen som säljer godsaker!

År 2010(år 10 ser konstigt ut) Muminhuset:D

Sen så hade jag&mamma bakat lussebullar:

Nu kommer lite lågkvalietsbilder,de är tagna med min mobil:

     

Okej,herre jösses vilka dåliga bilder! Ni får vänta tills iår för att se hur jag brukar dekorera mitt fönster istället!

För de här bilderna suger ju!

Jaja,huvudsaken är att vi ska få lite julkänsla nu,när det är november&allt!

Kram Andrea♥ 

©Alla bilderna tillhör mig&min familj,och de ska stanna på bloggen och inte föras vidare.
 
 
Fanny

Fanny

4 november 2011 09:31

G-U-D-V-A-D-D-U-S-U-K-T-A-R-M-I-G (hoppas det var läsbart)

Jag längtar så otroligt till jul! Alla de där bilderna är så myyyysiga, längtar verkligen! Känner du till något knep för att hoppa över November? ;P

Jag längtar extra mycket eftersom förra julen blev den värsta julen någonsin, vi skulle ut till landet, alla packade (vi tog väl med oss halva huset eller något sådant) och så drog vi ut men vi höll på att göra om badrummet, vilket inte var klart eftersom vi hade en sån usel hantverkare (jääääävla Adam, han förstörde min jul)! Så vi fick packa ihop allt igen och åka in till stan och fira jul i lägenheten med en gran som var ungefär lika lång som jag -.- Kändes som en helt vanlig helgdag som man bara öppnade ett dussin presenter på. Hoppas julen i år blir bättre, både för mig och för dig! Och för alla andra förstås ;)

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Andrea

4 november 2011 09:51

Haha,nej jag har inget tips,men när du väl kommer på det,säg det! :)

Hoppas du får en bättre jul iår då,för det är inte alls kul när man får dåliga jular! :)

 
Tilda

Tilda

4 november 2011 14:30

fyy vad mysigt,jag fyller år 16 januari,så jag längtar också fick liten julkänsla!!<3

http://www.thesiiims.bloggplatsen.se

Andrea

4 november 2011 15:23

Ja visst är den mysigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards