andilove

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Tror jag ska...

Av Andrea - 4 november 2011 10:07

...köpa en bok idag. För,igår fick jag min månadspeng,och 80 kronor från min "bokkassa". Nej jag skojade bara,jag har ingen bokkassa. Det jag menade var 80 kronor för mina vinstpengar,ni minns den där utmaningen,right? 

Tror jag ska köpa cirkeln,den verkar ju faktiskt väldigt bra&så har den ju nominerats till Augustpriset!
Det står mellan den&Hemligheter. Jag tror jag gör upp en lista med argument,sånt är roligt och jag göra det ibland,för jag gillar att veta vilken bok jag tänker köpa för annars står jag där med böckerna i min hand och tänker den här eller den här! En lista med bra argument som får mig att köpa den,alltså.

Så nu gör jag upp argument. Ni får gärna skriva argument,ni med :)



        Cirkeln:

1.Många av mina bloggläsare tycker den är jättebra.

2.Den är nominerad till Augustpriset.

3.Många av mina favoritbokbloggare tycker den är väldigt bra.

4.DN kallade det "En svensk Twilight?"

5.Rättigheterna är sålda till förlag i England, Tyskland, Danmark och Norge, och en filmversion av trilogin är redan på gång. Därför bode den vara bra,det såldes innan den blev utgiven.

6.Jag har länge velat läsa den.

7.Den fär alltid utlånad på biblioteket,därför passar det att jag köper den.


     Hemligheter:

1.En av mina favoritbokbloggerskor gillar serien.

2.En av mina kompisar tycker att Tv-serien Pretty Little Liars är bra,och den är baserad på böckerna.

3. Den har en egen Tv-serie.

4.Den är utlånad på bilblioteket.

5.Jag har länge velat läsa den.

6.Billigare



Jahapp,då leder alltså Cirkeln med ett argument!
Ni får gärna kommentera argument för att hjälpa mig,för med ett positivt argument som skiljer dem åt blir det svårt,enklare med typ 2-3!


Kram Andrea♥



UPD: Vill bara säga att jag köpte Cirkeln,för den hade fler sidor! Den verkar jättebra,men nu ska jag sätta mig i mitt fönster&läsa :)
 

 
 
Ingen bild

J

4 november 2011 13:01

Har läst båda böckerna, och måste säga att båda är bra :D Dock tycker jag om PLL böckerna liite mer, och serien är ett måste!

Andrea

4 november 2011 13:04

Haha :) Nu köpte jag Cirkeln,för den hade mer sidor i sig,haha!

 
Fanny

Fanny

4 november 2011 13:03

CIRKELN CIRKELN CIRKELN CIRKELN!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Andrea

4 november 2011 13:06

Det var den jag köpte ;)

 
Ingen bild

J

4 november 2011 13:31

Läste på din blogg nyss om VA spinoffserien, vart kan man hitta mer info om den? Den enda i VA jag gillar mer än Rose och Dimitri är helt klart Adrian...

Andrea

4 november 2011 15:22

http://www.bloodlinesseries.com/
Men den finns tyvärr inte på svenska än,om de ens översätter den! Annars kan du ju alltid läsa på engelska.
Vad tur att du gillar Adrian,för det är han som blir en av huvudrollerna nu(igen).
Men det är Sydneys perspektiv

 
Ingen bild

J

4 november 2011 20:57

Okej, tack! :D Och tack för en bra blogg också förresten ;)

Andrea

4 november 2011 21:00

Tack så mycket:) Eller varsågod kanske jag borde säga? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards