andilove

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Andrea - 5 november 2011 20:45

Godnatt Mr. Tom,blir nog mitt svar.

Läste denna för första gången för ett par år sedan,och jag brukar ta med den varje gång jag åker utomlands.

Men dock inte till Rom.

I don't know why!

Författaren är Michelle Magorian
Boken ska läsas,för den är mysig.

Men inte som högläsning,det är inte kul..


Den utspelar sig under andra världskriget,i England. 



Av Andrea - 5 november 2011 20:23

Hej. Är hos min kusin just nu.

Mitt ena kusinbarn berättade att mitt andra kusinbarn hade kommenterat något på min blogg.

Jag spårade upp de första Ip-adresserna och såg att den personen bodde i Danderyd.

Mitt kusinbarn bor i Danderyd.

Sen har han typ kommenterat  hos olika släktingar..

Skäms på dig Alexander. Det är ganska lågt ska du veta.

Nästa gång vi ses alltså...



Kram Andrea♥

Av Andrea - 5 november 2011 18:40

Hej. Ska på någon maskerad hos mina släktingar.

Alltså,jag typ hatar att klä ut mig om det inte är med mina kompisar.

Det är ju roligt att träffa släkten,men klä ut sig??
Njaa,inte riktigt det roligaste!
Har ett tidsinställt inlägg här,men på bokbloggen kommer en recension,dessutom kan ni ju kolla gamla inlägg.

        http://andypandycool.blogg.se/ 

Av Andrea - 5 november 2011 17:53

Då presenterar jag stolt min novell i 3 delar,Gammelgubbens hus!

Okej,den är inte speciellt läskig,eller ja det beror såklart på hur man är.

Novellen är skriven på min bokblogg(och gamla personliga blogg) Andypandycool. Jag vet,namnet är inte det bästa.

Del 1,Del 2 ,Del 3

 

Ni får gärna kommentera på den bloggen också,eftersom den är mycket mindre än denna!

Kram Andrea♥

   

  http://andypandycool.blogg.se/







Av Andrea - 5 november 2011 17:24

Haha,tänkte väl att någon skulle nappa på det!
Man måste vara listig,förstår ni! Nej jag skojade lite nu men jaja.¨

Den som kommenterade den 600:de kommentaren är:

Thea Persson,http://bubbellivet.bloggplatsen.se/



Så,där fick hon sin länkning och jag min 600:de kommentar.

Nu ska jag komma på någonting roligt jag kan ha på bloggen,förslag någon?
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 5 november 2011 17:10

Hej! Först och främst,anledningen till att jag inte bloggat är att runt tolv åkte jag och pappa till Bromma Blocks för att köpa skor åt mig,köpte inga,jag är rätt så kräsen när det gäller just skor.

Sen åkte vi till en persisk restaurang och åt mat,sen så besökte vi min morfar.

Och jag kom hem för ungefär tjugo minuter sen.


Men om ni undrar varför det står "Snart smäller det!" beror det på att om någon kommenterar en kommentar till så har jag haft totalt 600 kommentarer. Och det känns jättemycket.

Så den personen får en länkning,ifall den har blogg.

Kommentera så fort ni ser detta så får ni en länkning,alltså :)
   

Bild från första dagen i Rom :)

Av Andrea - 5 november 2011 11:20

Hej! Läste klart Cirkeln för typ tjugo minuter sen! 
Alltså oj vad den var bra!
Jag brukar inte läsa böcker av svenska  författare,men den här,alltså oj liksom!

Längtar jättemycket tills Eld kommer ut!

Elds omslag.

De utvalda ska börja andra året på gymnasiet. Hela sommarlovet har de hållit andan i väntan på demonernas nästa drag. Men hotet kommer från ett håll de aldrig kunnat förutse.

Det blir alltmer uppenbart att något är väldigt, väldigt fel i Engelsfors. Det förflutna vävs ihop med nuet. De levande möter de döda. De utvalda knyts allt tätare till varandra och påminns återigen om att magi inte kan lindra olycklig kärlek eller laga krossade hjärtan.


26 april 2012,ja då smäller det!


Ska recensera Cirkel på min bokblogg nu,länkar dit sen!

http://andypandycool.blogg.se/2011/november/cirkeln-mats-strandbergsara-bergmark-elfgr.html#comment


Kram Andrea♥ 


Glöm inte tävlingen:http://andilove.bloggplatsen.se/2011/11/04/6587776-vinn-ett-valfritt-plagg/#kommentarer

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards