andilove

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Andrea - 7 november 2011 19:51

Hej!
Kom på vad jag hade tänkt skriva förut.

Varje år har min  skola julbasar och sånt,och då ska vi liksom gå runt på stan och se om de har någonting de kan skänka till lotterierna.

Då är jag med Jenny&Hedvig,och vi har fått en jättebra gata enligt mig.

Vi har fått Drottninggatan,från BikBok ungefär,till Gamlastanbron(eller vad den heter?).

Och det är jättemånga affärer i det området,några exempel,H&M,DinSko(där jag förövrigt köpte 2 par skor idag),The body shop,Buttricks,BR leksaker,M&Q..Ja,det är bara ett par få exempel

Alla som  varit där vet hur många affärer det finns.

Satsar högt med antalet prylar,haha :)

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 7 november 2011 19:36

Hej!
Kom hem för 50 minuter sen ungefär.

Köpte en liten flaska julmust åt mig själv,så nu har jag lite julkänsla♥

Har precis fixat en design till Nora.


Lägg märke till att jag gjorde den lite julig,med julröd bakgrund&snöflinga :D

http://norainsperation.blogg.se/?tmp=07193854



Och nu ska jag:

1. Fixa design åt Nelly

2.Duscha  

3.Svara på brev

4. Läsa KP&böcker

5.Sova


Tror inte jag uppdaterar mer här idag,får se.

Annars så kommer några bokrecensioner upp här http://andypandycool.blogg.se/
Svara gärna på frågan jag har där just nu,också!


Kram Andrea♥ 


Av Andrea - 7 november 2011 14:36

Hej.

Slutade för 50 minuter sedan.

Nu ska jag förebereda mig inför dansen,sen så ska jag och mamma åka och köpa skor.

Skrev "skoletande" för jag ska leta efter något jag gillar.

Det kan bli svårt,haha.

Nu ska jag göra någonting som gör att jag inte orkar blogga :D

När jag var inne i en nördig Hello Kitty affär i Rom.

Alltså,vem vill ha HK-huvuden på sina klackskor?
Om man nu vill ha klackskor,menar jag.


Kram Andrea♥   

Skapa flashcards