andilove

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Andrea - 11 november 2011 22:24

Ja,jag fick tänka själv och ingen av filmerna jag ville ha fanns.

Okej,det var bara 3 jag kom på.

1.Monte Carlo

2.Kungfu Panda

3.Nalle Puh och heffaklumpen.


Och innan ni säger något,nej jag tycker inte det är barnsligt att gilla Nalle Puh för han är söt och jag och Isadora har bestämt att 11/11 är Nalle Puh-dagen. Dessutom är jag barn,så det gör inget om jag är barnslig.


Men jag såg alltså Big Momma 2. Den var rolig :) Bättre än ettan,så har ni sett ettan så är tvåan rolig att se!

Andrea♥

Av Andrea - 11 november 2011 18:00

HEJ! Någon som har ett bra filmtips på film jag kan hyra?
Kommentera isåfall,är ni snälla.

 

Tände ljus och önskade mig någonting i Rom,i någon kyrka 

Av Andrea - 11 november 2011 16:17

Haha,idag är det ju den 11/11-11

Klockan 11:11 så sa någon det i högtalaren att klockan var det.

11 är mitt turnummer,och prick 11:11 så fick jag ett tal rättat som jag hade haft fel på haha.

Nåja,här får ni se Nalle Puh filmen(hela) på youtube(engelska)

Egentligen har jag just den filmen på video,men det är en sån här gammal,video inte DVD så jag vet inte var den är,

Ska fortsätta kolla nu,kram :)

Av Andrea - 11 november 2011 15:42

Men jag har en anledning,fast jag vill inte berätta varför.

Men jag ska nog bättra på det under helgen.

Nu ska jag poppa popcorn och se på The many adventures of Winnie The Pooh

För jag är ett Nalle Puh fan :)
Andrea♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards