andilove

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Konstiga drömmar

Av Andrea - 12 november 2011 11:59

Hej! Har tänkt att jag ska skriva ner konstiga drömmar jag haft.

Och ifall ni undrar,det kan bli ofta för jag drömmer konstiga drömmar typ hela tiden. Ibland läskiga drömmar med,men inte idag. Jag kommer berätta konstiga,läskiga&roliga. Ifall jag kommer ihåg dem,det gör man ju inte alltid.

Ska berätta om den jag drömde inatt och en konstig jag drömde förra veckan. Fast jag drömde två drömmar inatt,berättar om båda.

Hittar på namn till dem också.


Rymdfärjan


Ett gäng med män ska åka till månen med rymdraket.

Andrea smyger sig in i rymdfärjan och följer med till månen.

Väl på månen gör männen en massa tävlingar och Andrea dyker fram för att kora fram en vinnare.

Männen blir förvånade men är så tävlingsinriktade så att de låter Andrea hjälpa dem.

Andrea kommer på en massa sätt att hjälpa dem tävlande.

Men Andrea vinnner tillslut.

Sen ska de åka hem. Men ingen av männen kan styra en rymdfärja och hunden som kan köra är död.

Andrea får köra.

Men när de ska landa så börjar rymdskeppet brinna.

Andrea hjälper alla ut.

Andrea koras till Minsta Hjälten i Världen.

Andrea åker hem och sätter på datan.

Loggar in på sin blogg och ser att hon haft 998 besökare på onsdagen när hon åkte hem och 479 på torsdagen.

Och en fråga av en av hennes bloggläsare(Som finns på riktigt) som lyder "Hur blir man kvinnlig astronaut?"

Andrea undrar varför och går in på facebook.

Ser en ny sida.

Den heter Andrea (sen mitt efternamn) - Hjälte eller Korkad

Sedan ser hon ett album med 59 bilder på hennes familj. Alltså samma bild. En massa kommentarer,båda snälla och dumma.

Sen ser hon sin morbrors fru som kommenterat "Låt henne vara,hon är bra som hon är". 5000 gillningar.

                                                                       Slut


Haha,lite konstig dröm med blogg&facebook och allt. Ja juste,rymdfärje händelsen var ju liiite konstig den med :)


Rymdbilen:

Andrea ska åka till Västerås eller Göteborg(min pappa sa(I drömmen) att de skulle till Göteborg men sen sa han Västerås) med hennes pappa,Abtin och Tingeling.

I alla fall,mitt på en  jättebrant backe så är de nära att krocka så vi åker neråt och Andrea blir rädd(ungefär lika brant som röda/svarta backar).

Sen så åker de fram men då börjar bilen brinna och det börjar lukta bränd kyckling och Andrea får panik och greppar tag om Tingelings bur och hoppar ut genom fönstret där hennes pappa och Abtin står.

Då säger hennes pappa "Ska vi gå och äta mat?" och Andrea svarar "Den där asiatiska restaurangen,snälla"


                                                                    Slut


Håkan Juholt på bresök:


Andrea äter lunch som vanligt med Teda,Isadora och Sofie.

När de ska lämna maten så slänger Isadora sin tallrik på golvet,men mattanten bryr sig inte,trots hon gör det med mening.

Sedan kommer Alice och råkar tappa sin tallrik&bestick i papperskorgen,då kommer Håkan Juholt upp bara sådär och väser "Städa,nu!".

Då går Alice in genom den lilla grejen som är mellan där man slänger och där mattanterna jobbar. Alltså,man kan inte gå igenom där på riktigt,hon gick som igenom en vägg(men inte en vägg)

Sen när hon kommit till andra sidan har hon automatiskt fått på sig mattantkläder och fått kortare hår.

Då säger Håkan Juholt "Äntligen",röker cigarett och försvinner genom ett tomrum.


                                                                  Slut


Om ni undrar varför jag skriver Andrea istället för jag är det så ni inte ska tänka er själva.


Ja,här fick ni 3 konstiga drömmar jag drömt på sistonde.

Andrea♥

 
 
Fanny

Fanny

12 november 2011 22:47

Den där om rymdfärjan var ju random ;P

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Andrea

12 november 2011 22:52

Haha jag vet,jag drömmer ganska konstiga drömmar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards