andilove

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Andrea - 13 november 2011 19:28

 

Jag hoppas några av er tryckte fel så det står Nej,6.7.


Förresten så orkar jag inte skriva Legacy.

Eller någon disskusion för jag och min data är arga på varandra.

Nej men jag har umgåtts med Herr Dator i flera timmar :/

Andrea♥ 

Av Andrea - 13 november 2011 15:01

Vem gillar inte Nalle Puh? Räck upp en hand - ingen räcker upp sin hand.

Han är ju bara för gullig :)


Deep in the hundred-acre wood
where Christopher Robin plays,
you will find the enchanted neighborhood
of Christopher's childhood days.

A donkey named Eeyore is his friend,
and Kanga and little Roo.
There's Rabbit and Piglet and there's Owl
but most of all Winnie the Pooh.

Winnie the Pooh, Winnie the Pooh
Tubby little cubby all stuffed with fluff.
He's Winnie the Pooh, Winnie the Pooh.
Willy nilly silly old bear.


Willy nilly silly old bear.



Yey,det här var mitt 1000:de inlägg :)

Andilove's inläggsantal  har numera blivit fyrsiffrigt

Av Andrea - 13 november 2011 12:45

Buss-hit&dit

Andrea skulle åka någonstans med fritids(och jag som inte ens går på fritids längre?) där de skulle ha femkamp och andra grejer.

Fritids hade inget ställe att lägga ens mobiler så Andrea blev erbjuden att få lägga sin mobil&sina nycklar i fiendens väska med lås(hon vet inte att hon är min fiende).

Sen ska de åka,men fienden MINNS inte var hennes väska är.

Fritids går iväg och Andrea tjatar på fienden,tills hon får sina saker,sisådär en halvtimma efter fritids gått iväg.

Andrea springer till busstationen och hoppar på buss femtiofem(ja jag kommer ihåg det) .

Men den är så långsam. Fast fritids är ännu långsammare för Andrea vinkar till Teda på vägen.

Sen så är det som en bussterminal där bussen tänker stanna i femtio minuter och då hoppar Andrea av,men fienden&några andra om stannade och väntade.

Andrea springer till bus fyrtionio och som stannar vid en grästuva fem kilometer från fritids och därifrån springer hon.

Sen minns jag bara en massa bussturer,jättemånga.


Slut


Jag har ingen aning om varför jag drömmer så konstiga drömmar.

Nåja,det är roligt med konstiga drömmar så det är inte något bekymmer med det inte

Andrea♥

Av Andrea - 13 november 2011 11:45

Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer


Jag tycker fortfarande den är bra,men resten av Twilightböckerna suger.

Jag vill se filmen för att jag sett de andra och jag vill se hur de gjort den bästa boken.

Men jag älskar den VERKLIGEN inte längre.


Andrea♥

Av Andrea - 13 november 2011 11:27

   
Är inget mindre än en smarrig kardemummakaka med havregryn.

Okej,jag har inte smakat så jag vet inte om den är god.

Men smeten var ju de så..

Ha en bra fars dag pappa,och alla andras pappor :)

Andrea♥ 


Receptet kanske kommer upp sen,ifall någon vill det?

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards