andilove

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Andrea - 14 november 2011 19:16

Jaha. Så nu var det meningen att jag skulle tänka tycker ni alltså?

Meg Cabot,Suzanne Collins eller Richelle Mead?
Då undrar ni "Var kommer Meg ifrån,Andrea tjatar ju om VA och THG?" Men jag gillar ju EPD också.

Dessutom har jag läst fler böcker av Meg än Richelle och Suzanne. 

Det här är en jättesvår grej för mig,förstår ni

Nåja,för tillfället får det bli Suzanne Collins eftersom jag längtar till THG kommer på BIO!

Suzanne Collins
 

Av Andrea - 14 november 2011 18:28

 

Igår var det minsann ingen som Hatade böcker.

Erkänn att ni ville retas!

Av Andrea - 14 november 2011 17:49

SÅ J-VLA BRA!

LÄNGTAR IHJÄL MIG TILL FILMEN KOMMER.

MEN FÖRMODLIGEN BLIR DET 15 ÅRSGRÄNS :(

Nåja,måste sluta. SKA KOLLA PÅ TRAILERN IGEN,OCH IGEN,OCH IGEN!


Jag fick typ gåshud av trailen.

Skratta inte åt mig,det beror nog på hur besatt man är av serien :)
Andrea♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards